בריאות

שת"פ טיפולי: נחשף המקצוע החדש והמפתיע בעולם הרפואה

שיתוף פעולה של הרצליה מדיקל סנטר וחברת TOMORROW הוביל להכשרת מקצוע חדש בישראל - מנהלי אירוע רפואי. מנכ"ל מדיקל סנטר, דני אנגל: "כולי תקווה כי נולד מקצוע חדש"
מערכת ice |  1
מנכ"ל מדיקל סנטר, דני אנגל, במהלך הקורס (צילום יחצ)
לרוב זה קורה פתאום, בלי התראה ובלי הכנה – אנחנו מוצאים את עצמנו ואת היקרים לנו בסיטואציה רפואית קשה וחדשה, מנסים לדלות את הידע הרפואי והביטוחי שעכשיו אנחנו זקוקים לו יותר מכל, ובמקביל מתמודדים רגשית ומעכלים את המצב המורכב.
המציאות היום מחייבת את היכולת לתת מענה ולעזור למטופלים המתמודדים עם אירוע רפואי מורכב, ומכאן מגיעה יוזמה משותפת ייחודית ומסקרנת של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר יחד עם חברת TOMORROW להכשרת מקצוע חדש בישראל - מנהלי אירוע רפואי.
 
הגיית הרעיון ופיתוחו נולדו כתוצאה משיתוף פעולה של מיטב המוחות המקצועיים, והינה הכרחית על מנת להכשיר מקצוע שיידע להעניק שירות רפואי נכון, המבוסס על הבנה עמוקה של עולם הרפואה וצרכי המטופלים. קורס ראשון להכשרת המקצוע כבר יצא לדרך, ובו מרצים מיטב הרופאים ואנשי המקצוע על מנת להקנות עבורו את הידע והכלים הנדרשים.
דני אנגל, מנכ"ל בית החולים: "אנחנו גאים להיות חוד החנית של פיתוח מקצוע העתיד בעולם הבריאות. חדשנות רפואית זו לא רק טכנולוגיה, אלא גם תפישה שירותית וההבנה שצריך מנהל אירוע רפואי".
 
עוד הוסיף המנכ"ל כי "אנו שמחים לפתוח את הקורס הראשון לניהול מקרה רפואי. טיפול במחלות רבות הפך בשנים האחרונות למורכב מאד, הדורש תיאום שירות מול מספר רב של גורמים רפואיים לעיתים באותו מוסד רפואי ולעיתים במספר רב של מוסדות. גם נושא מיצוי הכיסוי הביטוחי וכל נושא זכאויות שיש למטופל ממוסדות שונים הפך לקשה ומורכב. לכן, על מנת לתת טיפול מיטבי למטופל ידרשו בעתיד מנהלי מקרה שיוכלו לכוון, להמליץ, לתאם שירותים, לתמוך נפשית ולהפחית ככל הניתן את המעמסה הכלכלית. לצורך כך, אנחנו מאמינים כי נדרש ידע מעמיק וכלים לעזור למטופלים בתקופה בה הם הכי זקוקים לה. כולי תקווה כי נולד היום מקצוע חדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלווה ארוע רפואי - יוזמה ברוכה!
    רננה 06/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שתמלאו חוסר חשוב ביותר, בהצלחה, כל הכבוד על היוזמה.
    סגור