בריאות

בדרך לתרופה לסרטן הריאה? חברת נאוטקס בבשורה משמחת

חברת האימונו-אונקולוגיה הודיעה כי סיימה בהצלחה את החלק הראשון בניסוי הקליני לחולים עם סרטן ריאה מתקדם מסוג תאים שאינם קטנים. המנכ"ל ד"ר אשר נתן: "פיתחנו טכנולוגיה שיכולה לזרז משמעותית את הזמן הנדרש לגילוי תרופות"
מערכת ice | 
בדיקות סרטן (צילום pexels)

נאוטקס (NeoTX Therapeutics, Ltd.), חברת אימונו-אונקולוגיה בשלב הקליני, דיווחה היום (רביעי) על סיום החלק הראשון בניסוי הקליני שלב 2a ב-Naptumomab Estafenatox נאפטומומאב אסטאפנטוקס (NAP), בשילוב עם דוסטאקסל (docetaxel) לחולים עם סרטן ריאה מתקדם מסוג תאים שאינם קטנים (NSCLC).

החולים טופלו ב-NAP (במינון של 10 מיקרוגרם לק"ג/ ליום) למשך 4 ימים בשילוב עם דוסטאקסל (במינון של 75mg/m2) ביום החמישי. החלק הראשון של הניסוי הקליני שחייב תגובה לטיפול של לפחות 2 מתוך 10 החולים הסתיים בהצלחה והחלק השני כבר החל ומגייס חולים בארה"ב.


"אנו מרוצים מהתוצאות המקדמיות שהוצגו" אמר ד"ר סקוט פילדס המנהל הרפואי של נאוטקס. "לחולים עם מחלה מתקדמת אשר טופלו קודם לכן עם כימותרפיה ומעכבי בקרה חיסונית אפשרויות הטיפול מוגבלות ונדרשות אפשרויות טיפול חדשות", הוסיף פילדס.
 


ד"ר אשר נתן, מנכ"ל נאוטקס, סיפר: "השגת אבן דרך זו במחקר הקליני מתרחשת לאחר שהשלמנו את רכישת InterX, אשר מוסיפה יכולות של גילוי תרופות, המתבססות על מחשוב רפואי (CADD), ליכולותיה הפרה-קליניות והקליניות של נאוטקס. את יכולות גילוי התרופות של נאוטקס מובילים מומחים בינלאומיים ובהם זוכי פרס נובל אשר פיתחו טכנולוגיה שיכולה לזרז משמעותית את הזמן הנדרש לגילוי תרופות".

בנוסף, ל-InterX מספר תרופות בשלבי פיתוח ראשוניים הכוללים מעכב PD-L1 במתן דרך הפה אשר תואם את תוכנית הפיתוח של החברה לבחינת NAP בשילוב עם מעכבי בקרה חיסונית למגוון התוויות רפואיות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה