בריאות

מתכת בפיצה הקפואה? המותג האהוב יורד מהמדפים בסופרמרקט

לקוח התלונן על מציאת מתכת באחד מהמוצרים שקנה, על פי שירות בטיחות המזון והפיקוח של משרד החקלאות והחברה הודיעה על הורדת המוצר מהמדפים
מערכת ice | 
פיצה וונדר רשת לנדוור (צילום יח"צ)
מותג פיצה קפואה מאילינוי מחזיר יותר מ-6 טון של המוצר עקב זיהום מתכת אפשרי. Home Run Inn Frozen Foods, שבסיסה בוודברידג', פרבר בדרום-מערב שיקגו, פרסמה את ההחזרה מרצון ביום ראשון לאחר שלקוח התלונן על מציאת מתכת באחד ממוצריו, על פי שירות בטיחות המזון והפיקוח של משרד החקלאות.
עד כה, לא היו דיווחים מאושרים על פציעות או תגובות שליליות מהמוצר שנזכר: קרטונים המכילים "פיצריה פרימיום פיצריה דלוקס נקניק קלאסית של שיקגו", כך דיווח ה-USDA. הפיצות, שיוצרו ב-6 ביוני 2022, עם תאריך הקנייה הטוב ביותר של 12/03/22, נושאות את מספר המוסד "EST. 18498-A" בתוך סימן הבדיקה של USDA.
 
המוצרים יורדים מהמדפים מכיוון שהם עלולים להיות מזוהמים ב"חומרים זרים", במיוחד מתכת, על פי ה-FDA. הפריטים נשלחו למפיצים באילינוי ובהמשך, כך דיווח ה-USDA. "כל מי שמודאג מפציעה או מחלה צריך לפנות לרופא", נמסר.
מציאה של מתכת במוצר היא נדירה אך אפשרית, זאת בשל פס הייצור שככל הנראה השתרבב לתוכו רכיב שאינו קשור. כבר נראו בעבר מקרים של שרידי מתכת במוצר, אבל עבור החברה משיקגו זו הפעם הראשונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה