בריאות

הילדים בבית החולים זכו למחווה מרגשת: זו המתנה שקיבלו

עובדי חברת מדיסון ביחד עם עמותת דובוני החלמה חילקה דובוני החלמה מיוחדים למטופלים בבית החולים בילינסון
מערכת ice | 
צוות קומנדו (צילום אלדד מאסטרו)
עמותת דובוני החלמה העניקה אתמול (ראשון) 600 דובוני החלמה מיוחדים למטופלי המרכז הרפואי בילינסון במגוון מחלקות במטרה להעניק להם כוח, חיזוק ושמחה. הפעילות התקיימה בשיתוף פעולה עם 250 עובדי חברת מדיסון שבחרו בפעילות ההתנדבותית המיוחדת של עמותת דובוני החלמה במטרה לשמח יחד מאות אנשים לקראת החג.
 
עמותת דובוני החלמה היא עמותה המעניקה חיבוק מחזק באמצעות דובוני החלמה בבתי חולים, מרכזים רפואיים ובהענקות אישיות לאנשים ברחבי הארץ. העמותה נוסדה לפני למעלה משני עשורים על ידי אילנה קונסטנטינובסקי לאחר שאמה נפטרה ממחלת הסרטן כשאילנה הייתה בת 17. אילנה שמח לעצמה לפתח את העמותה כדי שעוד חולי סרטן  ואנשים שמתמודדים עם הסרטן לא ירגישו לבד ויקבלו חיבוק מחזק.
 
"אין מטפל אוניברסלי וטבעי יותר עבור כולנו מדובון רך. כולנו רואים בו סמל לחום ונחמה ובכך טמון כוחו להפוך לכלי טיפולי. כל דובון החלמה מוענק בצירוף חוברת קטנה עם הוראות שימוש הכוללות חיבוקים והנחיות לחיבוק 3 פעמים ביום במשך 10 דקות כל אחד" הסבירה אילנה קונסטנטינובסקי.
 
ענת שנקר, סגנית נשיא משאבי אנוש מדיסון: "הפעילות עם עמותת דובוני החלמה הייתה מרגשת, עוצמתית ומשמעותית בעבור כולנו במדיסון, ותישאר איתנו לעוד זמן רב. אנו מודים על האפשרות לעצור לרגע ולתת חזרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה