בריאות

בזכות התרומות מהמפגש השנתי: שיבא תקים מרכז לטיפול בהפרעות אכילה

כמדי שנה, המרכז הרפואי שיבא קיים את מפגש "נשים בחזית הרפואה" והשנה המפגש אסף תרומות עבור הקמת מרכז טיפולי לטיפול בהפרעות אכילה בקרב בני נוער וילדים. אלו הדברים שנשאה רעיית הנשיא במפגש
מערכת ice | 
נשים בחזית הרפואה (צילום רפי דלויה)
כמדי שנה המרכז הרפואי שיבא מקיים את המפגש השנתי של "נשים בחזית הרפואה" ביוזמת אגודת ידידי שיבא וביום שישי האחרון הוא התקיים בתמיכת רשת האופנה פקטורי 54 ובמעמד רעיית הנשיא, הגברת מיכל הרצוג
במסגרת המפגש התקיימו הרצאות בנות 8 ד' של חמש רופאות פורצות דרך משיבא, בסגנון הרצאות TED. לאחר ההרצאות הוקרן הסרט "מילה שלה" בטרום-בכורה. הסרט מתבסס על תחקיר עיתונאי של הניו יורק טיימס, בנושא תנועת המי טו והשתיקה סביב פעילותו של מפיק העבר הארווי ויינשטיין. 
התרומות מהמפגש, שהתקיים בהנהלת ורד גרינבוים בסינמה סיטי גלילות, יוקדשו להקמת מערך יום לטיפול בהפרעות אכילה בקרב ילדים ובני נוער. זאת כתוצאה מהצורך הדחוף שנוצר במהלך השנים והמחסור בטיפול מהיר לבעיות אלו. במרכז הרפואי שיבא הוחלט להקים יחידת יום בת 12 עמדות, אשר יעניקו טיפול מקיף בתחום. 
המפגש מנה כ-500 נשים וגברים, ביניהם רעיית הנשיא, פרופ' איציק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, יו"ר אגורת הידידים יורם טיץ, מיכל פורר, אורה סטיבה, אילן גרינבוים, ענת חפץ, אסנת אראל ורבים נוספים. 
רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג נאמה במפגש: "המשוררת האמריקאית מאיה אנג'לו אמרה: "בכל פעם שאישה עומדת על דעתה, היא עומדת בשביל כל הנשים". וכך אני מרגישה הבוקר, שאתן הרופאות המצוינות, עומדות על שלכן, עבור כולנו, אתן מגדלור עבורנו. אני עוסקת הרבה בנושא בריאות הנפש, ופה מתחברת בריאות הנפש עם בריאות הגוף. התקופה של הקורונה במיוחד הביאה לעלייה מאוד משמעותית בקריאה לעזרה והעובדה שהקדשתן את הבוקר הזה לכך מבורכת מאוד בעיניי וחשובה. אני מאוד מקווה שגם בימים הקרובים תמצא הדרך למצוא נשים בחזית העשייה הציבורית ולתת להן את הקול שלהן, את הקול הכול כך חשוב הזה בציבוריות הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה