בריאות

מוצר הניקיון הזה יורד מהמדפים בישראל: סכנת כוויה ונזק לעיניים

המוצר חומצת מלח לשימוש ביתי -1 ליטר בקבוק צהוב יורד מהמדפים: "מוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו, כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו"
מערכת ice | 
מוצרי ניקיון (צילום shutterstock)
מוצר הניקיון הפופולרי יורד מהמדפים מיידית. חברת אופיר טל – שיריונית קוראת לציבור להפסיק את השימוש מיידית במוצר ששווק ויוצר על ידה: חומצת מלח לשימוש ביתי -1 ליטר בקבוק צהוב,.
תיאור המוצר: חומצת מלח לשימוש ביתי -1 ליטר בקבוק צהוב, ברקוד: 729000295720
ארץ ייצור: ישראל, שווק בתאריכים: ינואר פברואר 2023. תיאור הסיכון: סכנת כוויה. בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מעבדת מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 2302 חלק 1 חומרים ותערובות מסוכנים: סיווג, תיווי, סימון ואריזה, מאפריל 2019 בסעיפים שלהלן: לא קיימת אריזה קשת פתיחה לילדים - המוצר מסווג כגורם לכוויות חמורות בעור ולנזק לעיניים המחייב אריזה נסוג זה.
 
ליקויי סימון: חוסר בפיקטוגרמה GHS07 ובמילה "אזהרה", חוסר בהצהרות על גורמי סיכון:  "גורם לגירוי חמור בעיניים", "מזיק לחי במים עם השפעות ממושכות", "חשיפה חוזרת עלולה לגרום ליובש או להיסדקות של העור"
חוסר בהצהרות על אמצעי זהירות: הרחק מהישג ידם של ילדים, המנע משאיפת אדים/ תרסיס, לבש כפפות מגן/בגד מגן והרכב משקפי מגן/מגן פנים, אין לאפשר מגע עם העיניים או הבגדים, במקרה של מגע עם העיניים שטוף בזהירות במים במשל דקות אחדות. אחסן במקום נעול, הגן מאור השמש. הרכב כימי, משלוש בהבלטה מופיקטוגרמה לא מסומנים
פעולה נדרשת: כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו. "לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת אופיר טל – שירונית בכתובת אזור תעשייה כפר קאסם, כפר קאסם, מיקוד: 4881000, דאר אלקטרוני:  ofirtal7@gmail.com, טלפון: 03-9024822".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה