בריאות

גיוס מוצלח: פריצת דרך במניעת שבץ מוחי אצל חולי לב

"אנו נרגשים להצטרף ל-Append Medical ולתרום לפיתוח ה-Appligator™ פורץ הדרך", אמר דודי קליין, מייסד ושותף מנהל קרן ALIVE Israel HealthTech. "למכשיר חדשני זה יש פוטנציאל לחולל מהפכה בטיפול בחולי פרפור פרוזדורים על ידי ביטול הצורך בשתלים והפחתת הסיכון לשבץ מוחי. אנו מאמינים במשימתה של החברה ומצפים לתמוך בה במסעה לשיפור תוצאות המטופלים"
מערכת ice | 
מכשיר האפליגטור (צילום אפנד מדיקל)
חברת Append Medical, שפיתחה מכשיר ראשון מסוגו המיועד למניעת שבץ מוחי בחולי פרפור עליות (AF) בפרוצדורת צנתור ללא צורך בשתל בלב, הודיעה על גיוס של 4.35 מיליון דולר נוספים במסגרת הרחבת סבב גיוס A. המשקיעים כוללים משתתפים מהפעימה הראשונה וכן משקיעים חדשים כמו Shoni Health Ventures ו-ALIVE Israel HealthTech Fund. כספי הגיוס ישמשו למימון ותמיכה בניסויים קליניים ראשונים.
מכשיר ה"אפליגטור" (Appligator™) שפיתחה החברה הוא המכשיר הראשון מסוגו בעולם למניעת שבץ מוחי בחולי פרפור עליות (AF), שמטפל בסגירת האוזנית בעלייה השמאלית LAA (Left Atrial Appendage), באופן זעיר-פולשני וללא הותרת שתל מתכתי בגוף המטופל. אפנד מדיקל, הוקמה ע"י ד"ר צחי ברגר (מכהן כ-CSO) עם השקעת seed מחממת המכשור הרפואי MEDX, מתבססת על מחקרו של פרופ' לאוניד סטרניק מהמרכז
הרפואי שיבא
.
"אנו נרגשים להצטרף ל-Append Medical ולתרום לפיתוח ה-Appligator™ פורץ הדרך", אמר דודי קליין, מייסד ושותף מנהל קרן ALIVE Israel HealthTech. "למכשיר חדשני זה יש פוטנציאל לחולל מהפכה בטיפול בחולי פרפור פרוזדורים על ידי ביטול הצורך בשתלים והפחתת הסיכון לשבץ מוחי. אנו מאמינים במשימתה של החברה ומצפים לתמוך בה במסעה לשיפור תוצאות המטופלים".
 
ערן לרר, מנכ"ל ושותף מנהל של Shoni Health Ventures אמר כי "הטכנולוגיה החדשנית של Append המאפשרת סגירה של האוזנית בלב בשיטה שאינה משאירה שתל היא מהפכנית. שוני גאה לשתף פעולה עם הצוות של אפנד כשהם מפתחים פתרון מעולה למניעת שבץ, שיכול להועיל לחולי פרפור פרוזדורים ברחבי העולם".
מנכ"ל אפנד מדיקל, נדב אגיאן הוסיף: "הגיוס הנוכחי משמעותי במיוחד בתקופה זו. אנו שמחים להרחיבו עם משקיעים קיימים וחדשים שמצטרפים אלינו ותמיכתם מעידה על חשיבות עבודתנו ועל האמונה של כולנו ביכולת של הטכנולוגיה והמכשיר להציל ולשפר חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה