בריאות

בית החולים שיבא למטופלים: כך נמשיך לשמור על טיפול רפואי

בעקבות המצב הביטחוני: בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND  מאפשר המשך קבלת השירותים הרפואיים של המרכז הרפואי שיבא בסביבה הביתית. בין השירותים הרפואיים המוצעים מרחוק: ייעוצי מומחים, שיקום ואשפוז ביתי לנשים בהיריון בסיכון
מערכת ice | 
טיפול מקוון (צילום שיבא)
על רקע המצב הביטחוני בית החולים שיבא ובתי חולים אחרים מטפלים בנפגעי מלחמה רבים, ונמצאים בעומס ובחוסר וודאות לגבי משך המלחמה. בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND מסייע לשמר המשכיות לטיפולים רפואיים לכלל המטופלים, גם בזמנים קשים אלו על ידי הנגשת שירותי רפואה מגוונים לסביבה הביתית, כדי לאפשר למטופלים להישאר בבתיהם ללא הצורך ביציאה מהבית, תוך שמירה על הרצף הטיפולי.
בין השירותים שיוצעו במערכת הטיפול מרחוק "טלה-רפואה" ניתן לקבל ייעוצי מומחים ולקיים פגישות מעקב שגרתיות. מנתוני שנאספו מימי הלחימה הראשונים עולה כי ניתנו בבית החולים שיבא פי שניים יותר ייעוצי טלה-רפואה מאשר בימי שגרה. בנוסף, על מנת לאפשר למטופלים להישאר בבתיהם ללא הצורך ביציאה מהבית נוספו גם מספר שירותים ביתיים כגון: אשפוז בייתי המשכי לנשים בהיריון בסיכון ועוד.
 
ד״ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא BEYOND: ״בזמנים קשים אלו חשוב לשמור על הביטחון האישי והרצף הטיפולי של מטופלינו באמצעות יכולות רפואה מרחוק והגעה לבית המטופל, היכן שמתאפשר".
ברקאי הוסיפה: "על כן אנו עושים שימוש ביכולות הטכנולוגיות הקיימות של בית החולים ובמוכנות הצוותים הרפואיים על מנת לאפשר את השירות הרפואי האמבולטורי והאשפוזי המיטבי מרחוק ובבית המטופל. אנו ממשיכים לפתח שירותים שונים ככל שהמצב ידרוש ומקווים יחד עם כל עם ישראל שנצלח את התקופה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה