בריאות

משרד הבריאות באזהרה: זה התכשיר שיורד מהמדפים מידית

רפא הודיעה על איסוף של התכשיר MIDOLAM 5mg/5ml אצווה 121312, זאת לאחר סיכום עם משרד הבריאות על ביצוע הריקול של המוצר מקהל הלקוחות ומהסניפים בהם נמכר, זאת בשל חשש לשבר באמפולות
מערכת ice | 
משרד הבריאות
אגף הרוקחות במשרד הבריאות, הודיע הערב (שלישי) על איסוף של התכשיר MIDOLAM 5mg/5ml אצווה 121312, זאת לאחר סיכום עם משרד הבריאות על ביצוע הריקול של המוצר מקהל הלקוחות ומהסניפים בהם נמכר.
כמו כן, חברת רפא שמשווקת את התכשיר שבנדון בישראל, בתיאום עם משרד הבריאות הודיעה גם היא בזאת על איסוף מהשוק באופן יזום וכמשנה זהירות של אצוות התכשיר מחשש לשבר באמפולות.

עוד מסרה רפא בהודעה שלה לציבור: "במידה וברשותכם מלאי מאצווה זו, הנכם מתבקשים להפסיק לנפקו ולהחזירו לרופא. אנא העבירו הודעה והנחיה זו לכל הגורמים הרלוונטיים במוסדכם. לשאלות בנושא החזרות ונושאים לוגיסטיים, ניתן לפנות למחלקת מכירות רפא. אני מתנצלים מראש על אי הנוחות שעשויה להגרם".
התכשיר נועד להרגעה, טשטוש והרדמה לפני ניתוחים, מכיל חומר פעיל: Midazolam וכלול בסל התרופות הישראלי. גם באתר רפא נכתב: "אין להסתמך על התוכן והמידע לשם קבלת ו/או הענקת טיפול רפואי והוא אינו מיועד לבוא במקום עלון לרופא/לצרכן  ו/או התייעצות עם רופא מוסמך. לפני השימוש יש לעיין בעלון לרופא / לצרכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה