בריאות

מהפכה בבית החולים איכילוב: הכירו את המערכת החדשה

בשילוב כוחות של מומחי מטריקס ואנשי איכילוב, עלתה לאחרונה לאוויר מערכת ממוחשבת ואוטומטית לניהול תהליכי כניסה לשיקום בבית החולים השיקומי בשביל"ם, במרכז הרפואי איכילוב
מערכת ice | 
בית חולים-אילוסטרציה AI (צילום vecteezy)
בבית החולים איכילוב, בשילוב כוחות של מומחי מטריקס ואנשי הצוות בבית החולים, עלתה לאחרונה לאוויר מערכת ממוחשבת ואוטומטית לניהול תהליכי כניסה לשיקום בבית החולים השיקומי בשביל"ם, במרכז הרפואי איכילוב. המערכת שהוקמה בהתנדבות על ידי מומחי חטיבת הפינטק והדיגיטל של מטריקס במהירות שיא, תסייע בניהול תהליכי הקליטה למסלולי השיקום השונים, ניהול מעקב ובקרה של גורמי אדמיניסטרציה, תיעוד התקדמות המטופל בצורה מיטבית לצורך קבלת החלטות במשך תהליך השיקום ועוד.
עם תחילת המלחמה התמודד בית החולים איכילוב עם מספר פצועים רב שהגיע אליו ישירות מאזורי הקרב, או מוויסות שניוני של מטופלים קשים מבתי החולים שבחזית. בעקבות כך נדרש בית החולים השיקומי למאמץ רב ותהליכים מסודרים על מנת לסייע לפצועים הרבים בתהליך הריפוי והשיקום. בתוך כך, הוקם בית החולים השיקומי בשביל"ם- בית חולים לפצועי מלחמה, שנועד לתת טיפול שיקומי כוללני, גופני ונפשי, למצב המורכב בו אנו נמצאים.
 
בין היתר, המציאות החדשה דרשה מבית החולים לאמץ במהירות פתרונות על מנת לסייע לצוותים ולהעניק למטופלים שירות מיטבי. כדי להתמודד עם האתגר פנינו לחברת מטריקס על מנת שתסייע בהקמת מערכות ממוחשבות ואוטומטיות לניהול תהליכי הפנייה והקליטה לשיקום בבית החולים השיקומי באיכילוב, שעד היום נוהל ברובו באופן ידני. 
עקב חשיבותו הלאומית של הפרויקט נרתמה מטריקס באופן מידי, ליישום מהיר של פתרון. זמן ההקמה הכולל של המערכת לקח פחות מחודש והסתיים בתחילת חודש דצמבר עם עלייתה לאוויר.
ד"ר אלקסיס מיטלפונקט, מנהל מחלקת שיקום יום ומומחה בתחום הבינה המלאכותית (AI) ברפואה במרכז הרפואי איכילוב, על הפרויקט, "בזכות המערכת הממוחשבת שהוקמה במהירות שיא, ינוהל תהליך הפנייה והקליטה למערך השיקום של כל מטופל תוך יכולת שליטה מלאה של הצוותים על המידע בכל שלב בתהליך, עוד טרם הגעתו לבית החולים ועד שיקומו תוך סיוע להצגת המידע באופן ברור ומלא לצוותים הנדרשים לקבל החלטות שונות במהלך תהליך השיקום. אנו מודים למטריקס על ההירתמות לפתח וליישם את המערכת במהירות שיא. המערכת הפכה את התהליכים ויכולת המעקב לפשוטים ושקופים יותר". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה