חדשות
הכרה בינלאומית לקמפיין פפסי מקס של אלנבי עם ה'סופ נאצי'
קמפיין סופ נאצי של פפסי מקס באמצעות משרד הפרסום אלנבי ובכיכוב השחקן לארי תומאס זוכה לאחרונה לחשיפה בינלאומית, עם סיקור במגזין הפרסום branding magazine. במקביל גרף הסרטון מעל למליון צפיות ביו-טיוב, כאשר זמן צפייה הממוצע עומד על 1:22 דקות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


