חדשות

הכרה בינלאומית לקמפיין פפסי מקס של אלנבי עם ה'סופ נאצי'

קמפיין סופ נאצי של פפסי מקס באמצעות משרד הפרסום אלנבי ובכיכוב השחקן לארי תומאס זוכה לאחרונה לחשיפה בינלאומית, עם סיקור במגזין הפרסום branding magazine. במקביל גרף הסרטון מעל למליון צפיות ביו-טיוב, כאשר זמן צפייה הממוצע עומד על 1:22 דקות.   
משה בנימין | 
סופ נאצי בפרסומת פפסי (צילום יח"צ)
תגיות אלנבי | פפסי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה