חדשות
JWT ישראל זכה בתקציב הפרסום של רשת תמנון
משרד הפרסום JWT ישראל בבעלותו של יורם דמבינסקי וקבוצת WPP זכה בתקציב הפרסום של רשת האופנה 'תמנון'. תקציב הפרסום לשנה הקרובה טרם נקבע סופית. בשנה האחרונה פרסמה הרשת בהיקף של כ-6 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2.5 מיליון שקלים.בשנים האחרונות עבדה הרשת ללא משרד פרסום קבוע, כאשר שירותי הפרסום של הרשת סופקו על ידי פרילנסרים, לפי פרויקטים שונים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.דרייזין מספק את הסחורה (ל"ת)חן 08/2015/20הגב לתגובה זו1 0סגור


