חדשות

JWT ישראל זכה בתקציב הפרסום של רשת תמנון

משרד הפרסום JWT ישראל בבעלותו של יורם דמבינסקי וקבוצת WPP זכה בתקציב הפרסום של רשת האופנה 'תמנון'. תקציב הפרסום לשנה הקרובה טרם נקבע סופית. בשנה האחרונה פרסמה הרשת בהיקף של כ-6 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2.5 מיליון שקלים.בשנים האחרונות עבדה הרשת ללא משרד פרסום קבוע, כאשר שירותי הפרסום של הרשת סופקו על ידי פרילנסרים, לפי פרויקטים שונים. 
משה בנימין |  1
יהב דרייזין. משנה למנכ"ל JWT (צילום יח"צ)
תגיות JWT | פרסום
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרייזין מספק את הסחורה (ל"ת)
    חן 08/2015/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור