חדשות
שורדת: לירון רביבו, אהרוני ועומר דרור בקמפיין חדש לטלווזיות סמסונג
סמסונג ישראל עולה בקמפיין חדש לטלוויזיות הקעורות שלה באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט. הקמפיין הוא תחת הקונספט של "חווית צפייה שעוטפת אותך" ובמרכזו עומדים אנשים שמתחבקים עם מושא הערצתם הטלוויזיוני. מי שנבחרו להוביל את הקמפיין הם לירון רביבו, ישראל אהרוני ועומר דרור. בהמשך תצא סמסונג בפעילות פייסבוק שבמסגרתה יוזמן הציבור הרחב לבחור עם איזה כוכב הוא היה רוצה להיפגש ומדוע.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


