חדשות

נתנאל שלר ישמש כדובר משותף של ארגוני הלהט"ב במגזר הדתי

מדובר במינוי ראשון של דובר לארגון הגג תחתיו פועלים הארגונים חברותא, שב"ל ובת-קול. לשלר משרד יחסי ציבור וכן הוא היה חתום על הקמפיין "ישראל נגד משלוחים חיים"
איתי פת-יה |  3
נתנאל שלר (צילום אילן ספירא)
נתנאל שלר ישמש כדובר של קואליציית ארגוני הקהילה הדתית הגאה. מדובר במינוי ראשון של דובר לארגון הגג, תחתיו פועלים ארגון חברותא - הומואים דתיים, שב"ל - חינוך לסובלנות בציבור הדתי ובת-קול - נשים לטב"קיות דתיות.
שלר (24), משפטן בהשכלתו, הוא בעלי חברת היח"צ והמדיה "שלר תקשורת" ופועל גם כיועץ תקשורת לארגוני זכויות בעלי חיים. במסגרת זאת היה חתום על הקמפיין "ישראל נגד משלוחים חיים". בחצי השנה האחרונה שימש בהתנדבות כאחראי מחלקת המדיה והיח"צ של חברותא.
 
קראו עוד ב-ice
קואליציית ארגוני הקהילה הדתית הגאה משמשת בית וקהילה מאוחדת ללהטב"קים דתיים ודתיות, מעודדים שיח סובלני ומכיל במגזר הדתי ומבצעים שיתופי פעולה בפרויקטים שונים. 
מנהלת ארגון שב"ל הדס בניהו אליאסאן, יו"ר חברותא שי ברמסון ומנכ"לית בת קול תהילה אטיאס מסרו על מינויו של שלר "אנו מברכים את נתנאל על כניסתו לתפקיד המאתגר החדש. במסגרת תפקידו ישמיע את קולנו ואת רוח הארגונים, יקדם שיח של סובלנות ויאבק בארגונים שמפיצים שנאה ובורות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואו תפקיד חשוב, בהצלחה! (ל"ת)
    דניאל 07/2020/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    רווק? (ל"ת)
    אנונימי 07/2020/15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • לא (ל"ת)
    שי 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור