חדשות

עדי קפלן מונה לראש חטיבת טכנולוגיות בדיסקונט

דירקטוריון בנק דיסקונט, בראשות שאול קוברינסקי, אישר את מינויו של עדי קפלן לחבר הנהלת הבנק, בתואר סמנכ"ל וראש חטיבת טכנולוגיות. אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "יביא מניסיונו הרב כדי להמשיך לבסס את דיסקונט בחזית הטכנולוגיה"

יהודה לוינגר | 
עדי קפלן (צילום רמי זרינגר)
בנק דיסקונט הודיע היום (חמישי) על מינויו של עדי קפלן לראש חטיבת טכנולוגיות בדיסקונט ויחליף בתפקיד את יקי זנו, שהודיע על החלטתו לפרוש מהבנק. המינוי כפוף לאישור בנק ישראל.
עדי קפלן, 47, קפלן,  בוגר מדעי המחשב  מהמכללה למינהל , ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה, כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים: בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל כלל ביטוח ופיננסיים ומנכ"ל "כללביט  מערכות" (חטיבת ה-IT של חברת הביטוח כלל אחזקות). את מרבית ניסיונו רכש קפלן בבנק הפועלים, שם כיהן במגוון תפקידים, שהאחרון בהם, חבר הנהלת חטיבת טכנולוגיה ומחשוב ומנהל אגף הפיתוח של הבנק. במסגרת תפקידיו היה אחראי, בין היתר, על פיתוח מערכות מידע מתקדמות, מוצרים ושירותים למגזר הפרטי והעסקי, תשתיות המחשוב וניהול מערך אבטחת המידע. במקביל לתפקידו זה כיהן כיו"ר דירקטוריון בחברות שב"א ומס"ב.
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "לחטיבת הטכנולוגיות תפקיד מרכזי בהובלת השינוי וביסוס תשתית טכנולוגית מתקדמת, התואמת את אתגרי הבנק העתידיים. אני מודה ליקי זנו, ראש החטיבה היוצא, על תרומתו הרבה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. אני שמח על בחירתו של עדי קפלן להצטרף לצוות ההנהלה ומשוכנע שיביא מניסיונו הרב כדי להמשיך לבסס את דיסקונט בחזית הטכנולוגיה בדגש על שיפור השירות, ייעול תהליכים ופיתוח מוצרים חדשים בהתאמה למציאות המשתנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה