חדשות

ראש ממשלת בריטניה יתחסן נגד קורונה בשידור חי בטלוויזיה

לאחר הביקורות הקשות על כך שהיא נשארה אחרונה במרוץ לרכישת חיסונים, בבריטניה משנים מסלול והיא המדינה הראשונה במערב לחסן את אזרחיה. ראש הממשלה בוריס ג'ונסון יעשה הכול כדי לעודד את החיסון 
יהודה לוינגר |  2
בוריס גונסון (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בממלכה המאוחדת מעלים הילוך בחיסון נגד קורונה. יועצת התקשורת של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הודיעה אתמול בערב (רביעי) כי ייתכן וייקח את החיסון נגד וירוס הקורונה בשידור חי בטלוויזיה.
אלגרה סטרטון, שמשמשת כמזכירת העיתונות של ג'ונסון ומובילה את התדרוכים לתקשורת, השאירה את האפשרות לחיסון בשידור חי פתוחה, וזאת כדרך מהאסטרטגיה של הממשלה לשכנע את אזרחי בריטניה להתחסן.
האפשרות לחיסון בלייב הגיע לאחר סקר שנערך בממלכה המאוחדת שממנו עולה כי כמעט 20% מסתייגים מבטיחות חיסון הקורונה. על פי הסקר שנערך בקרב 5,300 אזרחים, 27% אמרו כי הם משוכנעים שהחיסון בטוח, ו-43% אומרים שהם דיי בטוחים בכך. 11% אמרו שהם לא מאוד משוכנעים בבטיחות החיסון, ו-9% בכלל לא מאמינים שהחיסון בטוח. 10% אמרו שאינם יודעים.
חיסונים בבריטניה זוכים לתמיכת גם מפלגת האופוזיציה, לייבור, דבר שמביא חיזוק לג'ונסון במשימה שלקחה הממשלה לעודד נטית חיסונים ברחבי הארץ ולהתמודד עם מידע שגוי על החיסונים. יועצת התקשורת של ג'ונסון, סטרטון, לא שללה את האפשרות כי ג'ונסון יעבור חיסון, ודבר זה אף מתאים לאופיו: "כולנו מכירים את דמותו של ראש הממשלה", אמרה בתדרוך לתקשורת הבריטית, "אני לא חושבת שזה יהיה משהו שהוא ישלול".
כזכור, בזמן שכל העולם מצפה בקוצר רוח לחיסונים, בריטניה הודיעה אתמול כי היא מאשרת את החיסון של חברת פייזר. בריטניה היא המדינה המערבית הראשונה שמאשרת חיסון לקורונה, והקדימה את ארצות הברית שבה גם יוצר החיסון של פייזר. הממשלה הבריטית אף הוסיפה כי יתחילו לחסן כבר בשבוע הבא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני רק שאלה
    גיל 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא גם יבעל חזירה באותו המעמד?
    סגור
  • 1.
    רגע, הוא כבר החלים מקורונה, לא? אז מה הוא מתחסן בכאילו? (ל"ת)
    על מי מנסים לעבוד? 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור