חדשות

שרן השכל חשפה: "הליכוד מציעים לי עד חצי המלכות", העיתונאים עקצו

חברת הכנסת טענה בגלוי בטוויטר: "נאמנה לערכים שבשמם הוקמה תקווה חדשה, ולא לתיקים. שחררו", ינון מגל הגיב: "איזה ערכים?", גלעד צוויק: "לפני 20 חודשים בלבד, כשהודית לו על הישגים בזירה המדינית, הכלכלית והבינ"ל, היית אדם נטול ערכים?"
מערכת ice |  2
שרן השכל (צילום דוברות הכנסת)
שרן השכל טענה היום (שישי) כי היא זוכה לחיזורים מצד מפלגת הליכוד שמחפשת לרתום עריקים לשורותיה. החכ"ית מתקווה חדשה כתבה: "תודה לכל שליחי הליכוד שמציעים לי עד חצי המלכות, אבל אין מצב. אני נאמנה לערכים שבשמם הוקמה תקווה חדשה, ולא לתיקים. שחררו". דבריה כמובן עוררו סערה.
העיתונאי נדב איל מחדשות 13 שיתף את הציוץ וכתב: "נתניהו זקוק לשני עריקים. יוצע להם כל מה שהם רוצים, בפשטות. כמובן שיש בעיה בפיצול סיעה, שליש וכו', הם יציעו הכל - כולל שינוי חקיקה, שר בכיר, תקציבים והכל".
 
ינון מגל עקץ בקצרה: "איזה ערכים?", כמו כן הוסיף ציוץ עם רמז עבה יותר: "אגב, מישהו מכל אלה שהתחבאו בחניון ופרצו למליאה ברגע האחרון כדי להפיל את ממשלת הרוטציה נשאר בכנסת, או שכולם הלכו הביתה?".
גלעד צוויק מישראל היום גם כן לא השתכנע: "רגע אז לפני 20 חודשים בלבד, בין בחירות מועד א' לב', כשכתבת לנתניהו ש"טובת הציבור *תמיד* לנגד עיניך", הודית לו על "הישגים גדולים בזירה המדינית, הכלכלית וכמובן הבינלאומית", וייחלת "לעוד שנים רבות של הנהגה שמעצבת את מדינתנו הקטנה כמעצמה גדולה" - היית אדם נטול ערכים?"
 
שדרן הרדיו הוותיק מנחם טוקר הוסיף: "שרן את מעדיפה בחירות 5? אם אבי גבאי יאשר, אשלח לך צילום מסך של הודעה שכתב לי (מתחרט על מלא שלא נכנס לקואליציה בסבב א' ובכך לשמור על האינטרסים של המצביעים שלו). לדעתי לאחר בחירות 5 אקבל ממך צילום מסך זהה, רק שאבי קיבל ג'וב הראוי לו ואצלך יש מצב את חוזרת לבד לכפר סבא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לליכוד דהיום יש ערכים? ...כן. יש אבל לא טובים קלוקלים (ל"ת)
    איש 03/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שרן בלי השכל
    זנזיבר 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ה'ערכים' הנעלים שלה ושל הבוס הנוכחי שלה הם בצבע ירקרק-בהיר, והם מרשרשים?
    סגור