חדשות

ינון מגל נגד בן כספית: "אתם במחוזות ההזייה"

בתוכניתם ברדיו 103FM נגררו ינון מגל ובן כספית לויכוח חריף על נתניהו בעקבות אמירה של דן מרגלית שהתארח בתוכנית. בטוויטר של 103FM פירסם גולש צילום של מגל אומר : "אני שולף את המאג מתי שבא לי"
שירה יום טוב |  2
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM הבוקר (שלישי) שני המגישים התלוצצו ביניהם על נתוני האנשים המשפיעים של טוויטר ישראל ברבעון האחרון לפיהם מגל הוא המשפיע ביותר ובנימין נתניהו במקום השני.
מגל אמר על התואר המיוחס לו, "נתניהו הוא הסגן שלי בנושא הזה". בתגובה אמר לו כספית, "אחרי כל ההישגים ההיסטוריים האלה, איך יכול להיות שארבע פעמים רצופות הוא לא מצליח להביא 61 מנדטים. אין לנו שום השפעה".
קודם לכן התארח דן מרגלית בתוכנית ואמר על נתניהו, "נירון קיסר גרם נזק עצום לעמו ובנימין נתניהו גורם נזק עצום לעמו... הוא עושה דברים חמורים מאוד תוך כדי פגיעה בקיום הישראלי. הוא מבצע פעולות מול האיראנים שחלקן נכונות וחלקן ממש לא נכונות ומסוכנות" .
מגל אמר לכספית על הביקורת שהופנתה לנתניהו: "אתם במחוזות ההזייה. מסתיים פה עשור הכי נקי מנפגעים, ואתם מאשימים את נתניהו שהוא מחרחר מלחמה משיקולים פוליטיים. אין לכם גבולות". כספית הגיב על כך ואמר, "הניסיון להפוך אותי או אחרים להזויים שמתנגדים למלחמה באיראן פתטי. הסיפור הוא לא שהדברים קורים, אלא שהם יוצאים".
אחד המגיבים על ציוץ הדברים בטוויטר פרסם סרטון של מגל בו הוא אומר, "אנחנו ננצח אותכם, אם זה לא יקרה בטוב זה יקרה ברע. אני שולף מאג מתי שבא לי" וכתב עליו: "שופר מסית ואלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרגלית הכוזר מסביון מספר לנו שהפעולות באיראן
    דגן 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא נכונות. יתכבד אדוני וימשיך להכין מרק בסביון.
    סגור
  • 1.
    מכחישי סכנת קורונה = סכנה לכולנו
    ארנון תל-אביבי 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בני גנץ מונע חיסונים מאזרחי ישראל. גנץ , בשירות ה"גילדה", ששולטת בפרקליטות , אקדמיה ותקשורת ממוסדת - מ-פ-ק-י-ר-י-ם את הבריאות ואת הריאות של אזרחי ישראל . גנץ - ב-י-ז-י-ו-ן
    סגור