חדשות

בליכוד תקפו את בנט, עמית סגל: צעד מטופש

אחרי ההפסד הקטן אך צורם ל"גוש השינוי" בליכוד תוקפים את בנט, למרות השיחות והמפגשים הרבים עם יו"ר ימינה בליכוד מכוונים אליו את האש למחרת ההפסד "בנט דוהר לממשלת שמאל" עמית סגל יצא נגד המהלך 
עמיאל ירחי | 
הליכוד וימינה (צילום יונתן סינדל פלאש 90 עריכה אייס)

אחרי שבליכוד ספגו הפסד ראשון וכואב ל"גוש השינוי" בהצבעה על הוועדה המסדרת, התחילו במפלגה לתקוף את המפלגות מסביב, אחרי שנתניהו התבטא נגד בצלאל סמוטריץ' במפלגה הוציאו מסר תקיף נגד יו"ר ימינה, למרות שכבר היה נראה שעלו שם על דרך המלך אחרי השיחות שניהלו בנט ונתניהו, נראה כי הקו התקיף נמשך, מה חשב עמית סגל על המהלך?
 


בטוויטר הרשמי של מפלגת הליכוד נכתב: "בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת. מי שרוצה ממשלת ימין לא מצביע נגד הימין עם גוש השמאל בכנסת כפי שבנט עשה אתמול בלילה, ולא מנהל איתו מו״מ על חלוקת תפקידים לניצן הורוביץ, מירב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה."

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 הגיב להודעת הליכוד וכתב: "צעד מטופש במיוחד של הליכוד. זה מקרב אותם לממשלה איכשהו?"  גם יהודה שלזינגר הגיב למהלך וכתב: "שומע על סוג של הרמת ידיים בליכוד. עכשיו על הראש של בנט בניסיון למנוע ממשלת בנט-לפיד." מוקדם יותר היום דיברה איילת שקד ואמרה כי "ימינה תעשה הכל כדי להקים ממשלת ימין", אם כי כזכור המגעים בין לפיד לבנט נמשכים כל העת על אש נמוכה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה