חדשות

גולן: "הליכוד הוא ארגון פשע", הורוביץ: "נתניהו מבצע פעולות עברייניות"

חברי מרצ יוצאים בחריפות נגד הליכוד בעקבות ישיבת הממשלה שבסיומה אופיר אקוניס מונה לשר המשפטים. יו"ר מרצ: "אסור לנתניהו להשאר יום אחד בתפקיד". גולן: "מדובר בשפל היסטורי"
אביחי דלאל |  5
זנדברג הורוביץ וגולן (צילום פלאש 90)
היום הסוער מבחינה פוליטית נמשך ונמשך ומעורר תגובות נוספות. אחרי שהיום (שלישי) בישיבת הממשלה, השר אופיר אקוניס מונה לשר המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה טען כי מדובר בהצבעה לא חוקית ואפילו שלח מכתב לראש הממשלה ולראש הממשלה החליפי בנושא ולאחר מכן פנה לבג"צ. אך התגובות לא מפסיקות להגיע, במרצ תקפו בחריפות.
כאמור, התגובות של חברי הכנסת ממפלגת מרצ המזוהה כמפלגה מהגוש להחלפת נתניהו היו קשות. ח"כ יאיר גולן אמר: "הליכוד הוא ארגון פשע. מפלגה הפועלת באופן מתואם וביודעין נגד החוק תוך השתקת היועמ״ש. מדובר בשפל היסטורי ועבריינות בוטה. על כל הגורמים, מימין ומשמאל, לעשות הכל כדי להציל את ישראל מידי הליכוד".
יו"ר המפלגה, ניצן  הורוביץ הוסיף: "נתניהו מבצע פעולות עברייניות במטרה להיאחז בשלטון ולחמוק ממשפטו. שרי הליכוד שותפים לפשע. אסור לנתניהו להשאר יום אחד בתפקיד ויש להוציא אותו לנבצרות. מי שמואשם בלקיחת שוחד, במירמה ובהפרת אמונים, ממשיך להשחית את המערכת ולהפר כל עקרון של ממשל תקין. ישראל מידרדת לתהום, חובה לעצור את טירוף המערכות ולהקים ממשלה חדשה".
מוקדם יותר, ח"כ תמר זנדברג הגיבה גם כן ושיתפה את ראשי המפלגות בגוש להחלפת נתניהו וכתבה בדף הטוויטר שלה: "תסתכלו על מה שקורה עכשיו בישיבת הממשלה ותבינו למה חייבים להחליף אותו. ממשלת שינוי עכשיו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מדוע אירגון פשע כי יש מיזרחים ספרדים בליכוד (ל"ת)
    רונרון 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אנטישמי
    יוגל 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטויים של גזען.האחד יחטא ועל כל העדה תקצוף.זאת אמרו חכמים .הם ידעו שבעתיד יקום כסיל כמוך וזה מה שיש לו לומר.שווה בנפשך המטופשת שהייתי אומר שמרצ היא ארגון פשע ,האם היית מקבל זאת בשיוויון נפש.ברור שלא.על טול קורה מבין עינך.
    סגור
  • 3.
    גולן מחבל
    עמיאל 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוף הבושה
    סגור
  • 2.
    מזהה התהליכים הכסיל,עם הטמטום היומי... (ל"ת)
    תמשיך טמבל 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מושחתים
    עותמן סיקסטי 04/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גולן מזהה התהליכים והטמא נציג האג עיטפו עצמיכם בדגל השחור וקפצו לבור. ליברמן איש המריצות כבר יפנה את טומאתכם
    סגור