חדשות

חומה בצורה: בצלאל סמוטריץ' תוקף את נתניהו בעניין רע"מ

ראש מפלגת הציונות הדתית במסר חד בצל השמועות על תמיכת הרבנים בהקמת הממשלה בתמיכת קולות הח"כים הערבים: "מציעים לחדול ממשחקי האגו ולהקים ממשלת ימין באופן מיידי, מי שיעלה על דעתו להקים ממשלה שכזו, ישא אות קין עד אחרון ימיו"

מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ ונתניהו (צילום טוויטר ושמוליק גרוסמן)
מסתמנת דרמה אצל רבני הימין: על פי דיווח של עמית סגל, אחרי הרב טאו, רבנים נוספים בציונות הדתית שוקלים להביע תמיכה בממשלת ימין שתושבע בקולות רע"מ, זאת בניגוד לעמדה הנחרצת שמביע בצלאל סמוטריץ' ומפלגת הציונות הדתית שמסרת בכל תוקף להישען על קולות חברי הכנסת הערבים.
לפי גורמים בציונות הדתית סמוטריץ אף אמר בפגישה עם רב אחר כי אם יחליטו הרבנים לתמוך, הוא עשוי להתפטר כדי לא לתת יד למהלך. לממשלת ימין רעמ יש כרגע 58 תומכים, ולכן נתניהו זקוק לעוד 3 חכים שישנו את דעתם.
 
בציונות הדתית הבהירו: "אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית. מי שיעלה על דעתו להקים ממשלה שכזו שתסכן את המדינה היהודית ישא אות קין עד אחרון ימיו".
ח"כ בצלאל סמוטריץ' הבהיר את הדברים אמש לראש הממשלה בפגישתם ואף הבהיר לו שיפעל בכל הכלים שלרשותו על מנת לוודא שממשלה שכזו לא תקום בכל מקרה ובכל צד של המפה הפוליטית: "מצער מאוד שראש הממשלה נתניהו שהצהיר מעל כל במה שלא יקים בשום אופן ממשלה עם תומכי הטרור פועל ללא לאות להקים ממשלה כזו".
עוד הוסיף: "יש מתווה טוב שמאפשר הקמת ממשלת ימין כבר היום. כל השחקנים מכירים את פרטי המתווה אך הוא דורש ויתורים של כל השחקנים. אדוני ראש הממשלה, גדעון, נפתלי, המשחקים הללו מסוכנים לעתידה של מדינת ישראל. אנו מציעים לחדול ממשחקי האגו ולהקים ממשלת ימין באופן מיידי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש אחד מטרלל מדינה שלמה
    דון קישוט 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביב תיהיה באמת מנהיג אמיתי-תחזור לקסריה ומדינה שלמה תחזור להיות 12 שבטים ולא רק שבט טוב ושבט רע
    סגור