משפט

הצל מאיים בתביעה נגד רביב דרוקר: "זה לא נגמר מתוק"

הצל הבטיח: "עכשיו לעינייננו, שים לב טוב מה קורה עכשיו, על הרדיפה, על לשון הרע, על ההשמצה, אתה לא מקבל מכתב אזהרה, אלא ישר תביעה, נראה אותך מוכיח אחוז אחד ממה שיצא לך מהפה ואני במקום המשטרה מחר תובע אותך על השיימינג לרפ"ק סוויסה ועל הרדיפה האובססיבית שלך אחרי המשטרה והאובססיה שלך מבן גביר"
מערכת ice | 
רביב דרוקר, הצל (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל, פייסבוק/ הצל)
לאחר הדברים שנאמרו אמש [חמישי] בתכנית 'אזור מלחמה' בהגשת רביב דרוקר ברשת 13, הצל יואב אליאסי, איים דרך האינסטגרם שלו על המגיש שיגיש נגדו תביעה על הדברים שנאמרו.
הצל כתב: "אחחח.. רביב רביב.. קודם כל כל קללה ממך היא ברכה. ב. תשמע, אתה עוקב אדוק כל הכבוד, פוקי תגיב מפרופיל אמיתי ניתן לך אוהד מוביל! ג. לשמוע אותך קורא למישהו קיצוני זה יותר מצחיק מלראות את מיקי רוזנטל מדבר על נירמול של טירוף. כמה חוסר מודעות יש לכם חחח".

עוד הבטיח: "עכשיו לעינייננו, שים לב טוב מה קורה עכשיו, על הרדיפה, על לשון הרע, על ההשמצה, אתה לא מקבל מכתב אזהרה, אלא ישר תביעה, נראה אותך מוכיח אחוז אחד ממה שיצא לך מהפה ואני במקום המשטרה מחר תובע אותך על השיימינג לרפ"ק סוויסה ועל הרדיפה האובססיבית שלך אחרי המשטרה והאובססיה שלך מבן גביר".
 
לסיום כתב: "מבטיח לך שזה לא נגמר מתוק שלי אבל אני לא כועס, כל מי שמכניס לי כסף כדי לדאוג לילדים שלי, זה אח שלי ואתה אח ושותף על מלא! (דרך אגב הפרצוף המבוהל שלך מפיקוד משטרה מיזרחי פריסלס) לנקרי תכין ת'חליפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה