משפט

דידי הררי מסתכן בתביעה? זה האיסור שהוטל עליו מ-103FM

רדיו 103FM שלחה למגיש שעבר ל-102FM התראה: "מרשתנו מודיעה לכם בזאת כי הסכמתה לא נתבקשה, וממילא לא ניתנה, לשימוש בתוכנית או באיזה ממרכיביה של התוכנית בידי דידי, במסגרת תחנתכם, והשימוש בהם אסור בהחלט". הם טוענים כי אם יעשו זאת הם עשויים לפנות לאפיקים משפטיים כאשר לכאורה מדובר בהפרת חוזה מצדו
מערכת ice | 
דידי הררי (צילום אורי גרון)
רק לפני כחודש נרשמה טלטלה גדולה ברדיו 103FM כאשר אחת מתוכניות המצליחות בישראל איבדה את המגיש שלה דידי הררי, שעבר למתחרים ברדיו תל אביב 102FM שם ישמש המנכ"ל. אבל כעת צץ סכסוך משפטי חדש. המגיש קיבל מכתב התראה שאוסר עליו להשתמש בכל סממן שעשוי להזכיר את תכניתו הקודם "דידי לוקאלי".
ב-ynet פורסם כי במכתב ההתראה מ-103FM היא אוסרת עליו לעשות כל שימוש בתכניתו אצל התחנה המתחרה: "על פי הסכם ההתקשרות בין הררי למרשתנו נאסר במפורש לעשות שימוש כלשהו בזכויות היוצרים בתוכנית, לרבות תכנים, דמויות, בדיחות, מערכונים, אלא בהסכמת הצדדים בכתב".
 
כמו כן הובהר לו: "למען הסר ספק, מרשתנו מודיעה לכם בזאת כי הסכמתה לא נתבקשה, וממילא לא ניתנה, לשימוש בתוכנית או באיזה ממרכיביה של התוכנית בידי דידי, במסגרת תחנתכם, והשימוש בהם אסור בהחלט". הם טוענים כי אם יעשו זאת הם עשויים לפנות לאפיקים משפטיים כאשר לכאורה מדובר בהפרת חוזה מצדו.
הררי סיים את דרכו ברדיו ללא הפסקה אחרי למעלה מ-20 שנות רדיו, כאשר העזיבה קרתה בשל העובדה שגם לא שידר מאז החלה המלחמה והטענה הייתה כי קיצוצים הביאו לכך שהוא ישלם במשרה. תגובתו של הררי טרם הושגה לידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה