משפט

חשד לאונס קבוצתי באילת: שלושה צעירים נעצרו, המשטרה חוקרת

משטרת מרחב אילת פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על ידי אביה של הקורבן. מיד עם קבלת הדיווח הראשוני, החלו שוטרי מרחב אילת בחקירת האירוע, ותוך זמן קצר הצליחו להתחקות אחר זהות הגברים, שעל פי החשד אנסו את הצעירה בבית מלון
מערכת ice |  2
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל מעדכנת הבוקר (ראשון) כי היא חוקרת חשד לאונס קבוצתי ועבירות תקיפה, שאירעו באילת על ידי שלושה צעירים כלפי תושבת העיר. שלושת החשודים נעצרו לחקירה - בכוונת המשטרה להאריך מעצרם בשעות הקרובות. לפי החשד, השלושה הובילו את תושבת העיר, בשנות ה-30 לחייה, לחדר בבית מלון אתמול לפנות בוקר.
מהודעת המשטרה עולה כי השלושה חשודים שאנסו אותה בחדר וביצעו בה עבירות אלימות ומין חמורות, תוך ניצול מצבה של הקורבן. משטרת מרחב אילת פתחה אתמול בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על ידי אביה של הקורבן (תושבת אילת בשנות השלושים לחייה) על פיו שלושה גברים ביצעו בביתו עבירות מין ואלימות בחדר בית מלון באילת אליו הובילו אותה בשעות לפנות בוקר יום שבת.
 
מיד עם קבלת הדיווח הראשוני, החלו שוטרי מרחב אילת בחקירת האירוע, ותוך זמן קצר הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים (שנות ה-20, עין נקובא) ועצרו אותם לחקירה בחשד לעבירות של אונס קבוצתי, אלימות ועבירות מין חמורות תוך ניצול מצב הקורבן. בשעות הקרובות יובאו החשודים לדיון בפני בית משפט השלום באילת, בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמרו לכם להסיר את השלטים בערבית. אבל סתומים, אתם לא מ
    אא 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרו לכם להסיר את השלטים בערבית. אבל סתומים, אתם לא מבינים.
    סגור
  • 1.
    אמרו לכם להסיר את השלטים בערבית. אבל סתומים, אתם לא מ
    אא 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרו לכם להסיר את השלטים בערבית. אבל סתומים, אתם לא מבינים.
    סגור