משפט

בכיר לשעבר בחברת פאלו אלטו תיעד עובדים ברגעים אינטימיים

שי יעקבי צפוי לרצות שנת מאסר ולשלם פיצוי של 30 אלף שקל, כך קבע שופט בית משפט השלום בתל אביב. יעקבי תיעד עשרות עובדים בחברה בה עבד ללא ידיעתם, בעירום מלא וברגעים אינטמיים
מערכת ice |  1
מצלמה נסתרת (צילום shutterstock)
ראש צוות הפיתוח שעבד בעבר בחברת "פאלו אלטו" וצילם עשרות נשים ללא ידיעתן, שי יעקבי, ירצה שנת מאסר לאחר שבית המשפט הרשיע אותו במעשים מגונים ובתיעוד עשרות נשים בעירום מלא ללא ידיעתן. בית משפט השלום בתל אביב גם גזר עליו תשלום פיצוי של כ-30 אלף שקל.
 
יעקובי הודעה בחקירה שהתקין מצלמה נסתרת שהוסוותה בתור מטען. את המצלמה הוא מיקם בחדר מקלחת ושירותים שנמצאים בצמוד למשרדו, בסך הכול יעקובי צילם יותר מ-20 עובדים בעירום מלא ו-10 נשים שעבדו תחתיו.
בנוסף לכך, הוא התקין מצלמה דומה בבית של מקורבים שבו ביקר. הוא צילם את כל מי שנכנס ויצא מהבית, כולל במצבים אינטימיים ובעירום מלא. בשלב מסוים יעקובי העביר את המצלמה שהייתה מותקנת בבית למקום העבודה שלו ותיעד 7 עובדים נוספים.
שופט בית המשפט השלום בתל אביב, ירון גת, כתב בפסק הדין: "הנאשם לא חדל ממעשיו גם כשהייתה לו הזדמנות לכך לאחר שהתגלתה מצלמה אחת שהתקין במקום עבודתו ונלקחה מהמקום, הוא הרהיב עוז עברייני ושב והתקין מצלמה אחרת במקום.
הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר שגם המצלמה השנייה שהתקין במקום עבודתו נתפסה ולאחר שהחלה להיערך בדיקה בנושא."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממתי רש״צ פיתוח זה בכיר? (ל"ת)
    לא בכיר 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור