משפט

ניצחון לאייל ברקוביץ': נדחתה התביעה של ח"כ לשעבר עיסאווי פריג' נגדו

תביעתו של חבר הכנסת לשעבר נגד המנחה בגובה 100 אלף שקל בגין הוצאת לשון הרע לכאורה בתכנית 'אופירה וברקו' בה התארח ב-2018 נדחתה ונקבע כי הוא גם ישלם לברקוביץ הוצאות משפט
כפיר אדר |  2
אייל ברקוביץ ועיסאווי פריג (צילום צילום מסך קשת תומר נויברג פלאש90)
ניצחון גדול לאייל ברקוביץ'. היום (שלישי) פורסם פסק הדין בתביעה של חבר הכנסת לשעבר עיסאווי פריג' נגד אייל ברקוביץ על סך 100,000 ש"ח בגין הוצאת לשון הרע, לטובת אייל ברקוביץ'.
במסגרת זו הוכח כי דבריו של ברקוביץ בתכנית "אופירה וברקוביץ", בגינם תבע אותו פריג', לא נאמרו כלפי פריג' ועל כן התביעה נדחתה. בית המשפט קבע כי פריג' ישלם לברקוביץ הוצאות משפט. את אייל ברקוביץ' ייצג עורך הדין מוטי ארד ממשרד גולדברג זליגמן ושות'. כזכור, בסוף ינואר 2018 התראיין פריג' יחד עם ח"כ לשעבר זוהיר בהלול בתכנית "אופירה וברקוביץ". במהלך הראיון התבטא ברקוביץ נגד חנין זועבי ואחמד טיבי וציין שהשניים משתפים פעולה עם ארגוני טרור.
במאי 2018 פריג' הגיע לאירוח נוסף בתכנית. במהלך הקלטת הראיון, פריג' וברקוביץ ניהלו עימות מילולי חריף, ועל כן הוחלט להימנע משידור הראיון. פריג' הוזמן לחזור ולהתארח בתכנית לאחר שבוע. תכנית זו שודרה בסוף מאי ובה ניהלו השניים ויכוח ער אך מתורבת. הראיון הסתיים בלחיצת יד. בחודש אוגוסט 2018, נאמרו על ידי ברקוביץ הדברים בגינם הגיש נגדו פריג' את התביעה, בה דרש פיצוי בסך של 100,000 ש"ח בגין לשון הרע. היום, כאמור נדחתה התביעה וברקוביץ' יצא כידו על העליונה.
עיסוואי פריג' מסר בתגובה: "השופט דולגין קבע במפורש כי יש בדברים שאמר ברקוביץ משום לשון הרע, אך ציין כי לדעתו אין וודאות כי "הצופה הסביר", הבין כי הם מתייחסים אלי. מבחן הסבירות שלי הוא שונה לחלוטין, לכן הגשתי את התביעה ולכן אני בוחן הגשת ערר. יש לציין כי לא רק אני חשבתי אחרת, אלא גם השופט דולגין בעצמו שבדיון קודם אמר לברקוביץ' ובא כוחו כי "ביחס לטענת ההגנה שהפרסום לא נאמר על התובע, אני חושב שאתם בנחיתות". זכותו של השופט לשנות את עמדתו, תהיינה הסיבות לכך אשר תהיינה, אבל עמדתי ותחושתי לא השתנתה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה
    חזי 12/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה.
    סגור
  • 1.
    ברקו אוכל את עיסאווי והביביסטים בלי מלח
    ודים ורקר 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא מגיעים לו לקרסוליים ונופלים כמו אבני דומינו.
    סגור