משפט

שירה איסקוב בכנסת: "נתתי עדות במשטרה, למה אני צריכה לראות שוב את הרוצח?"

הוועדה למעמד האישה דנה במדיניות הפרקליטות בהסדרי טיעון בעבירות אלימות במשפחה. שירה איסקוב, שבעלה אביעד משה מואשם בניסיון רצח אמרה: "חייבים לעשות פה שינוי, כשמתחילים משא ומתן להסדר טיעון, לקורבן אין בכלל מילה בנושא"
ארנולד נטייב | 
אביעד משה, שירה איסקוב (צילום רשתות חברתיות)
הוועדה למעמד האישה דנה היום (שני), במדיניות הפרקליטות בהסדרי טיעון בעבירות אלימות במשפחה. בוועדה בראשות ח''כ עודד פורר, משתתפת היום גם שירה איסקוב, שבעלה אביעד משה מואשם בניסיון רצח לאחר  שדקר אותה 20 פעם וגרם לחבלות קשות בערב ראש השנה בביתם שבמצפה רמון.
איסקוב אמרה: "חייבים לעשות פה שינוי, כשמתחילים משא ומתן להסדר טיעון, לקורבן אין בכלל מילה בנושא. אף אחד לא ישאל את דעתי או דעתה של מישהי אחרת שנפגעה. החשש של הקורבן זה שהיא צריכה לחשוש לחייה, יחד עם מחשבות של מה יקרה אחרי שהפושע ישתחרר".
עוד אמרה: "במקרה שלי, הסנגור של אביעד משה לא יעשה לי חיים קלים, הוא יחקור אותי. ואני שואלת עוד שאלה - למה צריך לעבור את זה שוב ושוב? נתתי את העדות שלי כבר במשטרה, למה אני צריכה עוד פעם לראות את האיש הזה שניסה לרצוח אותי, ואמר לי:'את לא תהיי האמא של הילד שלך'?"  
ח''כ פורר בתגובה לשירה איסקוב: "הפכת לסמל אבל את ממלאת תפקיד מאוד חשוב, גם להגיע לפה, גם לחשוף את הסיפור כולו, אני בטוח שאת נותנת הרבה אומץ לנשים שמפחדות להתלונן, שמפחדות לעשות מעשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה