משפט

עורך דין זייף חתימה כדי למכור דירה וזה העונש המגוחך שקיבל

גרוש ועורך דין מכרו דירה מאחורי הגב של האישה תוך זיוף חתימה. לשכת עורכי הדין קנסה את עורך הדין בסכום זעום. עו"ד יריב ואקנין המייצג את האישה: "עונש בזוי ומבזה את מהות המקצוע"
אביחי דלאל | 
רכישת דירה (צילום unsplash)
גרוש ועורך דין מכרו דירה מאחורי גבה של האישה תוך זיוף חתימתה. האישה הגישה תביעה כספית בסך 615 אלף שקל לבית משפט לענייני משפחה בנצרת נגד הגרוש שלה וכן נגד עורך דין שטיפל בחלק מענייניה המשפטיים של חברת בניה, אשר לגרוש שלה יש אחוזים בה. ועדת האתיקה ממחוז צפון של לשכת עורכי הדין קנסו את עורך הדין בסכום מגוחך של 3,000 שקל. 
עו"ד יריב ואקנין המייצג את האישה ציין כי הגרוש ועורך דין היו שותפים במכירת דירה שהייתה בבעלות משותפת של התובעת והנתבע ללא ידיעתה והסכמתה. על פי התביעה, חיי הנישואין של הזוג, התנהלו על מי מנוחות, תוך עליות ומורדות ובשלב מסוים הם נפרדו והגרוש נקט ונוקט במהלכים שונים, לרבות הברחת והסתרת רכוש, מהלכים אשר העידו על כוונה שלא לתת לנתבעת את המגיע לה על פי דין. כך פעל על פי עו"ד ואקנין, עוד לפני הגירושין, בתקופה שיחסי הצדדים היו מעורערים, למכירת דירה אשר בבעלות הצדדים בזיוף ומרמה ומאחורי גבה של התובעת.
הבוקר בדיון של ועדת האתיקה מחוז צפון בלשכת עורכי הדין, ניתן לעורך הדין שייצג את הגרוש קנס של 3,000 שקל. לטענת ועדת האתיקה, העונש ניתן לאחר שעורך הדין הודה במעשה ובגלל עברו הנקי ועל כן יקבל נזיפה, קנס של 3,000 שקל והוצאות בסך 5,000 שקל שישולמו לועד מחוז צפון של לשכת עורכי הדין. 
עו"ד ואקנין אמר על העונש: "עונש שכזה לעורך דין שבחר לזייף את חתימתה של מרשתי הוא עונש בזוי ומבזה את מהות המקצוע. אין זה הגיוני שעורך דין ראה לנכון לזייף את חתימתה של מרשתי על מנת לבצע עסקת מכר  של דירה ביחד עם הגרוש שלה, ויקבל עונש מזערי שכזה. אין לי כל ספק שבתביעה שהוגשה כנג הגרוש ועורך הדין באשר לזיוף, בית משפט ימצה את הדין עם השניים".
מלשכת עורכי הדין טרם נשלחה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה