משפט

האקזיט של טרנטינו בסכנה: לא יוכל למכור את 'ספרות זולה'?

לחברת הבידור Miramax שהפיקה את הסרט 'ספרות זולה' יש תוכניות NFT משלה, ולדבריה המכירה אינה מכוסה על ידי זכויות הפרסום מחדש של טרנטינו שמעוניין למכור סצנות בלעדיות שלא היו מוכרות לחברה
מערכת ice | 
קוונטין טרנטינו (צילום Gage Skidmore)
הבמאי המפורסם קוונטין טרנטינו נתבע על ידי חברת הבידור וההפקות מירמקס בגין הפרת זכויות יוצרים לאחר שטרנטינו הודיע ​​כי הוא יעביר למכירה פומבית אוסף של אסימונים (NFT) מסרטו המהולל "ספרות זולה" בכנס NFT NYC האחרון.
שבעת ה-NFT הנמכרים הם מסצנות שונות שנגזרו מהסרט הסופי, שמירמקס מחזיקה כעת בזכויות עליו. בעוד שטרנטינו הוא הבעלים של הזכויות לפרסום תסריט הסרט, Miramax, חברת הבידור המרכזית שהפיקה והפיצה את הסרט מ-1994, אומרת שמכירת ה-NFT החד-פעמית נופלת מחוץ לקטגוריה הזו.
 
החברה שלחה מכתב התראה לפני תביעה לטרנטינו כדי לעצור את המכירה, אך המפיק המשיך להתקדם עם תוכניותיו. עו"ד של מירמקס, בארט וויליאמס, אמר בהצהרה שלאולפן יש תוכניות "למקסם" את זכויות ה-NFT של הסרט: "באמצעות גישה אסטרטגית ומקיפה".
יש לציין כי התביעה מסובכת בשל העובדה שה-NFTs הם "סודיים", כלומר, האסימונים מתוכנתים כך שרק בעליהם יכולים לצפות בסצנות שנמחקו. האולפן תובע את הבמאי על תוכן שלא ראה מעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה