משפט

גל הירש במתקפה חריפה: "נזקים עצומים עד כדי סרטן"

גל הירש יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד הפרקליטות והמשטרה: "השנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים". שיקלי: "אין לשוחרי הדמוקרטיה בישראל משימה חשובה יותר מביעור חמץ בפרקליטות ובחלק מאגפי המשטרה"
מערכת ice |  9
גל הירש (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
גל הירש פתח היום (ראשון) את המשפט שלו ויצא הערב במתקפה חריפה נגד הפרקליטות. לדבריו, מדובר בתפירת תיקים וסיכול מינויו למפכ"ל ומספר על המשברים שעבר באותה התקופה. 
הירש חשף בפתח דבריו: "בשבועות האחרונים אני מתאושש מניתוח גדול, השני במספר, החלמה איטית, לא פשוט. למרות הכל, לא אישרתי לעורכי הדין שלי לבקש דחיה במשפט שנכפה עלי, זה התחיל היום, הסתיים לא מזמן, התייצבתי ומשם לביקורת בבית החולים. אנו כבר בשנת 2022 כשבע שנים עברו מאז סיכול המינוי למפכ״ל המשטרה בשנת 2015 ע״י עשרות חשדות שווא ושני תיקי שוחד שנתפרו ונסגרו מחוסר אשמה. בסופן של עלילה וחקירה רבת שנים אנחנו כאן היום, בבית המשפט, עקב טענה חסרת בסיס לעבירת מס מלפני 15 שנים". 
 
הירש המשיך וטען שזו הסיבה שהובילה למחלה הנוראית ממנה סובל: "שבע שנים של חקירות, חיפושים, האזנות סתר, מעקבים, גיוס כושל של עדי מדינה עבריינים, עלבונות, הדלפות, סיבובים בכחש, מעשים חמורים, שיהוי, עינוי דין, שימוע למראית עין,בלב סגור, בנפש לא-חפצה. לנוכח כל אלה – נגרמו לי ולמשפחתי נזקים עצומים עצומים, כלכליים ובריאותיים עד כדי סרטן. זהו מחיר ההתנדבות שלי -התייצבותי לקריאה שנקראתי- אל הדגל".
בהמשך הירש יצא בביקורת נגד הפרקליטות והמשטרה: "כמה קשה, היה להם - למשטרה ולפרקליטות, להודות בטעותם, להכיר בכך שעל לא עוול בכפי סיכלו את מינויי למפכ"ל. כדי שלא להכיר בכך, הביאו אותי לכאן היום. לא יכלו לסגור גם את התיק ההזוי הזה- התירוץ האחרון שנתלו בו להצדקת הסיכול. סיכול המינוי הוא אירוע חמור מאוד ועוול נורא. חשוב מאוד בעיני שמערכת אכיפת החוק תהיה רבת כוח אך חשוב לא פחות שיפעם בה עיקרון ריסון הכוח. כתב האישום המופרך הזה לא צריך היה לבוא לעולם ונכון שיבוטל". 
 
לבסוף סיכם: "השנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים. אחרי שנים ארוכות של איפוק, כבוד וגישה ממלכתית שנכזבו, הגענו לבית משפט השלום - להשלים את המלחמה על חפותי המלאה, באותה הדרך, בנחישות ובתקיפות ראויה. אני מייחל ומקווה לעשיית צדק, לזיכוי מלא ולרפואה שלמה".
עמיחי שיקלי הצטרף לביקורת של הירש וכתב: "אין לשוחרי הדמוקרטיה בישראל משימה חשובה יותר מביעור חמץ בפרקליטות ובחלק מאגפי המשטרה: גופי בקרה אפקטיביים, מיצוי הדין עם מדליפים מתיקי חקירה וכיול מערכות בכל הנוגע להפעלת אמצעי סייבר נגד אזרחים. ללא מורא ובנפש חפצה. בהצלחה גל ידידי ורפואה שלמה".
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מישכמו ומעלה
    טופק 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גל היקר . תהיה בריא .אדם כמוך נכון וצריך לעמוד בקדמת הבמה . תתבע את כולם ברמה האישית והציבורית . רק דבר אחד יש לי לומר לך . אל תיתן לשום פוליטקאי / עיתונאי/ שופר לירכוב על גבך . בריאות איתנה אח יקר
    סגור
  • 7.
    כולנו איתך ונעזור במה שצריך
    שרון 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיקר לשרש את הקיים הוציא חדש אוהבים אותך
    סגור
  • 6.
    כולנו איתך
    שי 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולם מבינים היום שהפרקליטות עושה ככל שעולה על רוחה ואף מקבלת פרסים על כל ראו מינוי שי ניצן אין גבול לחוצפה ההתנהלות ללא פיקוח והריסת הימין בארץ על ידי הכפשתו חייבת להסתיים חייבים לעלות להפגנה משמעותית מפגן של כח הפגנת 3 המיליון האזרחים שנמאס להם מהשקרים של הפרקליטות שמסרסת את המשטרה ומחליטה אילו תיקים לתפור ואילו תיקים להעיף מחוסר עניין לציבור. כמובן שאני רושם חוסר עניין לציבור זה ציבור הפרקליטים והשמאל הקיצוני. אני מופתע או בעצם שלא שעד היום אף אחד לא חקר את הפרופיל ברק ולו רק בגין עבירות המס שלו או את שי ניצן או ליאת בן ארי .
    סגור
  • 5.
    ליבי איתך
    סיכל 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נתפס כשעיר לעזעזל!!!עוולה למלח הארץ, בושה ךמדינה
    סגור
  • 4.
    עוול נוראי
    רחל גוטרמן 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גל היקר! כל ערב אני מתפללת להחלמתך המלאה! העוול הנורא שעשו לך לא יוצא לי מהראש. העם מאחוריך!!
    סגור
  • 3.
    אחלה גל הירש
    אחלה גל הירש 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אחלה גל הירש
    סגור
  • 2.
    שי ניצן (ל"ת)
    משה 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    רפואה שלימה בריאות
    אזרח מטדאג 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נעשה עוול לגל הירש. נאחל לך בריאות וחיים טובים
    סגור
  • הפשע המוארקן
    משה 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המאפיה התקרשרתית ושי ניצן צרחים לעמוד לדי על הפשע שעשו לתת אלוף ונכה צהל ב100%
    סגור