משפט

ניתק עצמו ממכונת ההנשמה ונפטר; המשפחה תובעת מיליונים

תושב פתח תקווה ניתק את עצמו באופן לא מודע, בעת שהיה מורדם, ממכונת ההנשמה ונפטר. משפחתו תובעת מיליוני שקלים מבית החולים בטענה שלא קשרו אותו למיטה, על אף שנתבקשו לעשות כן. כך עולה מכתב התביעה שנחשף ב-mako
מערכת ice |  2
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)
שמואל שמי תושב פתח תקווה, בן 48, ניתק את עצמו ממכונת ההנשמה, בהיותו מורדם ונפטר באופן טרגי במהלך האשפוז בבית החולים השרון, כך עולה מכתב התביעה שהגישה משפחתו נגד שירותי בריאות כללית ונחשף בmako.
 
לפי הפרסום, שמואל התאשפז בבית החולים בפ"ת כתוצאה מקוצר נשימה ממנו סבל, ונאלץ להיקשר בידיו, כשהוא מורדם ומונשם בעקבות החמרה במצבו. אלא שבעת שהעבירו את מיטתו למחלקה אחרת בעקבות התפתחויות במצבו הרפואי, הצוות לא הקפיד לקשור את ידיו. שמואל כאמור, ניתק את עצמו מצינור ההנשמה, וכתוצאה מכך נפטר.
 
עוד עולה, כי בית החולים שלח להורים הכאובים, מכתב פטירה לקוני, בו נכתב כי בעת בדיקה של רופא, שוחרר הצינור על מנת לאפשר כניסת אוויר חופשי לראיות , ותוך כדי כך לקה המטופל בדום לב. זאת בעוד התובעים מציינים שאחיינו של שמי ביקש מהצוות המטפל לקשור אותו, מספר שעות טרם האירוע הטרגי, אלא שהם הסתפקו בהחזרת הצינור בלבד, מבלי למנוע משמואל לנתק את עצמו.
בעקבות הדיווח ציינו בבי"ח כי ילמדו את הפרטים ויגיבו במסגרת ההליך המשפטי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי הולך לביח׳ השרון ??? (ל"ת)
    עמי 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תביעה
    אזרחית ותיקה 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כצי שאמא שלי ניקשרה למיטה בבית חולים כיון שהייתה דמנטית , מצב ממש לא נעים לראות..מעניין מה היתה המשפחה אומרת אם היו רואים את האבא קשור למיטה?
    סגור