משפט

רשות המסים מחסלת עסק לתכשיטים: זו החרמת הענק שבוצעה

במסגרת פעילות מבצעית ״מסלול בטוח״ והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה: הובילו הבוקר המשטרה ורשות המסים מבצע אכיפה כלכלי כנגד עסק לממכר תכשיטים וזהב בטייבה
מערכת ice |  9
המבצע המשותף של משטרת ישראל ורשות המסים (צילום דוברות המשטרה)
במסגרת פעילות מבצעית לטיפול בפשיעה בחברה הערבית ולחיזוק המשילות וההרתעה - משטרת ישראל ורשות המיסים ממשיכות לשלב זרועות על מנת למקסם ולייעל את יכולת האכיפה מול גורמים עבריינים וחייבי מס.
בתוך כך, החל משעות הבוקר המוקדמות הוביל משרד מע״מ נתניה ויחידות נוספות ברשות המסים בשיתוף עם משרד הרישוי בתחנת המשטרה בטייבה ולוחמי מג"ב, פעילות אכיפה כלכלית כנגד תושב טייבה אשר חשוד בהעלמת מסים בסך מיליוני שקלים באמצעות העסק שברשותו, המשמש על פי החשד כצינור "חמצן כלכלי" לגופי פשיעה.
 
במהלך הפעילות ובשל החשד לעבירות השונות הוחרמו שני רכבי יוקרה מסוג מרצדס ו- Jeep. בנוסף, הגיעו הכוחות יחד עם יחידת הכלבנים ברשות המסים לעסק לממכר תכשיטים וזהב שבבעלות החשוד וערכו במקום ספירת מלאי לאומדן שווי התכשיטים.
משטרת ישראל ורשות המיסים ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן וזאת על מנת לשמר את המשילות, יכולת ההרתעה ולהגברת האכיפה הכלכלית למען אוצר המדינה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אלופים. כל הכבוד. רק שצריך יותר מבצעים כאלו (ל"ת)
    צדק חלוקתי 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    זבל של רשות המסיים
    משה התותח 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בן אדם עובד ודואג לבית ואלו באים בדקה לוקחים וגם חושבים שזה שלהם ועוד מפילים ועשים אותך סמרטוט ורוצים את הזולה שלך הפרטית זבל של מידינה צריך לעשות להם סוף אים הפרשה החדשה שמאצו הזבל האלו מצאו שיטה חדשה לבוא על אנשים
    סגור
  • 7.
    יישר כח לגורמי האכיפה
    יורם נצר 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יישר כח לגורמי האכיפה, הפשיעה הכלכלית יוצרת עיוותים חמורים בתקינות החיים, ניתן היה להפחית דרמטית את המיסים המוטלים אילו עומד הגבייה היה ניכר והעומס היה מוטל על ציבור רחב יותר שלא לדבר על השלכות בטחוניות
    סגור
  • 6.
    סדר עולמי חדש
    עידן שדה 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    משטרת ישראל, רשות המיסים, וחברי הכנסת ימשיכו לפעול למען הריסת הכלכלה, ויצירת שכבת עוני אל מול עשירון עליון והאליטות. הכסף של כוווולם על הכוונת של הממשלה המושחתת.
    סגור
  • 5.
    מס
    גיל 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    נו ניראה אותכם מוציאים מהם כסף, הם חגגו על חשבון המדינה שנים!!!!! מיסים? הצחקתם אותם! בניה לא חוקית??? קרעתם אותם מצחוק? גניבות? שוד? בכלל קומדיה עבורם!!! הגיע הזמן לסחוט להם את הצורה .
    סגור
  • 4.
    לחקור את רשות המסים
    בשטח 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תסגרו את משרדי ניכיון הצקים ,עד שלא תסגרו אותם זה כמו לתת אקמול למחלת סרטן ואם אתם לא מבינים זאת אז או שאתם מטוטמים או לא מתאימים לתפקיד
    סגור
  • 3.
    מאירגון פשע אחד לאירגון כסף שני
    דני נוימן 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כל הכסף שהמדינה גובה הולכת למימון הפרזיטים עובדי המדינה והפנסיה התקציבית שלהם
    סגור
  • 2.
    כן ירבו מבצעים כאלו (ל"ת)
    יונס 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    חנות התכשיטים בטייבה
    אהרון כהן 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    11 3
    יישר כוח לבנט ולרשויות המס , ויש להמשיך ולהילחם עד חורמה בפשיעה הכלכלית שמזינה את עולם הפשיעה,והחרמת הכסף והרכוש תממן את הוצאות הלחימה ואף תותיר רווחים לקופת המדינה...ובא לציון גואל.
    סגור