משפט

נאנסה בבית המלון - וזכתה לפיצוי של מיליונים

אישה בגיל הזהב נאנסה באכזריות במלון בפלורידה בו שהתה עם בעלה. האישה תבעה את המלון ותפוצה ב-16 מיליון דולר: "הפנים מולי כל לילה, כל בוקר, במהלך היום"
מערכת ice |  1
מלון מיאמי רודיווי אין (צילום יחצ)

קורבן האונס האכזרי, שאירע בשנת 2021 במלון בפלורידה וצולם בחלקו בעדשת המצלמה תפוצה ב- 16 מיליון דולר, כך עולה מדיווח ב"ניו יורק פוסט".


לפי הפרסום, המתלוננת בת ה-67 ובעלה שהו במלון מיאמי רודיווי אין בזמן חופשה, כאשר בשלב מסוים, טרבון סמית', בחור בן 22, פתח לפתע את דלת חדר המלון שלהם, תקף את הבעל, לאחר מכן פנה סמית אל האישה, וביצע בה את זממו תוך שימוש באלימות יוצאת דופן.  "הפנים מולי כל לילה, כל בוקר, במהלך היום", סיפרה האישה, "המנוול הזה - מה שהוא עשה לי."
 


עוד עולה מהדיווח כי האישה אמרה לשוטרים שהיא נחנקה עד כדי כך שאיבדה את ראייתה, ושאנשי הצוות לא עשו דבר כדי לעצור את התקיפה למרות שהתרחשה במסדרון פתוח. בהתייחס לאבטחה רופפת, וחוסר נכונות העובדים להתערב - תבעה האישה את המלון והגיעה להסדר לפיו ישלמו לה 16 מיליון דולר. החברה שהופקדה על אבטחת הנכס תשלם 5 מיליון דולר מהסכום הזה.
 


יש לציין שלצד ההסכמות לפיצויים, המלון לא הודה באשמה ועורך דין המייצג את המוסד אמר כי מאז שדרגו את האבטחה במקום. המשפט הפלילי של סמית' אמור להתחיל באוגוסט.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם ממש נוראים. מה זו המילה הזו "זכתה"
    קצת רגישות לנפגעות מ 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה שנאנסה זוכה לפיצוי כספי? איך זה בדיוק לזכות? אולי תרשמו שבית המלון נענש, תדברו על הפגיעה החמורה שהיא ספגה. איך אתם מסוגלים לרשום זכתה ואונס באותה כותרת?
    סגור