משפט

משה חוגג קיבל איומים על חייו וסחיטה מאסירים בכלא

במהלך שהותו בכלא הדרים איש העסקים ובעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים משה חוגג היה תחת איומים על חייו וניסיונות סחיטה קבועים 
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום פלאש 90)
במהלך נובמבר האחרון נכנס משה חוגג למעצר בעוון חשד לעבירות מין ונעשה הונאה ומרמה. עוונות אלה הכניסו את משה חוגג אל תא המעצר וגרר איתו את קבוצת הכדורגל שעמד בראשה – בית"ר ירושלים לסחרור של ממש. כעת נחשפו מקצת החוויות אותן עבר במהלך שהותו בכלא.
 
בתחקיר שנערך במאקו נחשף כי היות ואיש העסקים חוגג הינו בעל הון משמעותי, מספר אסירים בכלא הדרים שבו נכלא ניסו להטיל על חוגג אימה ובכך לסחוט ממנו כספים. בחלק ממסכת האיומים שעבר חוגג בוימה קטטה אלימה בין האסירים, כול זאת בשעה שחוגג מתבונן מהצד מבוהל ומפוחד.
 
חוגג המפוחד חשש לחייו והתלונן בפני חוקריו על המתרחש סביבו. בנוסף לכך סיפר על כך לעורכי דינו שייצגו אותו בעת שהיה עצור ותיאר כיצד אסירים איימו לרצוח אותו ואת משפחתו.
 
כאמור בתי הכלא נלחמים כל הזמן בתופעה זו. כך למשל הוקם בשירות בתי הסוהר אגף 10 בכלא מעשיהו שכונה "אגף הוי.אי.פי" שבו היו כלואים ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אנשי עסקים ועוד. האגף הוקם במטרה לבודד את האיסירם המיוחדים מהאסירים אחרים ובכך תמנע סחיטה או פגיעה של אלה באלה. בסופו של דבר האגף נסגר לפני כשנתיים וכעת בשב"ס מחפשים מענה הולם לבעיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה