עסקי ספורט

להב 433 אסרה על משה חוגג למכור את בית"ר ירושלים

במסמך שנשלח על ידי להב 433 ונחשף על ידי ערוץ הספורט נכתב כי בשל המורכבות המשפטית של בעלי הקבוצה היחידה החליטה לאסור על הליך העברת הבעלות 
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום פייסבוק)
מכה נוספת לאוהדי בית"ר ירושלים. ערוץ הספורט דיווח הבוקר על מסמך משפטי ששלחה יחידת להב 433 ובו זימנה לדיון דחוף את הגורמים הרלוונטיים בדבר מכירת הקבוצה. במסך צוין כי היחידה המשטרתית אסרה, בהתאם לצו בית המשפט, על מכירת הקבוצה והגבילה כל הליך עברת הבעלות מידי משה חוגג: " נאסר על מר משה חוגג ו/או מי מטעמו להעביר את מניות החברה ו/או לבצע כל דיספוזיציה במניות, וכי דבר קיומו של הצו נרשם במרשמי רשם החברות".
  
במשטרה נימקו שההחלטה על איסור וההגבלות על המכירה הגיעו מכורח מצבו המשפטי הסבוך של חוגג, שבו הוא מחויב להעביר כספים רבים למשטרת ישראל: "מכוח צו זה יש להעביר למשטרת ישראל כל תמורה שתתקבל בגין עסקת מכירה של החברה". המשמעות הישירה של החלטת היחידה היא שנכון לרגע זה אין לבית"ר ירושלים את הזכות להירכש על ידי גורם אחר בעד שום סכום.
 
כזכור, רק לפני ארבעה ימים הודיעה עמותת אוהדי בית"ר כי חתמה על טיוטת הסכם עם נאמנו של חוגג, עו"ד יצחק יונגר. עמותת האוהדים נדרשה לגייס סכום של לא פחות מ-12 מיליון שקלים על מנת להשלים את הליך העברת הבעלות והמכירה. כעת, לאור החלטת יחידת להב 433 המהלך צפוי להיעצר והעברת הבעלות עתידה להיכשל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה