עסקי ספורט

"בית"ר ירושלים ז"ל": הקבוצה של משה חוגג בדרך להתפורר

בזמן שהקבוצה מהבירה נמצאת בחוסר ודאות מוחלט, הוקמה התארגנות אוהדים בשם "החזית לשחרור בית"ר" שתלתה למעלה מ-300 מועדות אבל ברחבי העיר בהן נכתב: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתה של אהובתנו באדישותם ורשלנותם של פקידי ההתאחדות לכדורגל"
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום פלאש 90)
בית"ר ירושלים נמצאת בתקופה של חוסר ודאות מוחלט. החובות במועדון רק מצטברים, הקהל ממשיך במחאות, משה חוגג עדיין מחזיק בקבוצה למרות כל הקשיים והעתיד של המועדון לוט בערפל. 
בתוך כך, ישנה התארגנות אוהדים חדשה שנקראת "החזית לשחרור בית"ר" הציפה את רחובות ירושלים עם למעלה מ-300 מודעות אבל המבשרות על כך שהמועדון "נקטף בטרם עת על-ידי חשוד בהונאה ועבירות מין", ומפנה אצבע מאשימה לכיוונם של ההתאחדות לכדורגל והבקרה התקציבית.
 
במודעות שנתלו הלילה ברחבי הבירה נכתב: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתה של אהובתנו בית"ר ירושלים, אשר נקטפה בטרם עת על ידי חשוד בהונאות ועבירות מין - ובאדישותם ורשלנותם של פקידי ההתאחדות לכדורגל".
 
עוד נכתב בתום המודעה כי "ארונה יוצב בבית הבקרה של ההתאחדות לכדורגל, לצד הארנקים הדיגיטליים, הפסלים ויתר הערבויות הלא ממומשות", לסיום נכתב: "יושבים שבעה: האוהדים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה