משפט

משפט זדורוב מתפוצץ: "עונש מקסימלי למי שהסתיר את הפשע"

אחרי הדרמה במשפטו של רומן זדורוב בו נמצאו דגימות שיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז״ל שתואמים את אלה של אדיר חבאני (א"ח), סמיון גרפמן התפוצץ: "כל מי שהשתתף בהסתרת הפשע בפרשת זדורוב חייב לקבל את העונש המקסימלי"
מערכת ice |  9
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
תפנית בעלילה במשפט רומן זדורוב: המכון הלאומי לרפואה משפטית התבקש לבדוק  דגימות שיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז״ל. תוצאות הבדיקה הגיעו היום (שני) כאשר מדגימת השיער שנמצא בזירת הרצח עולה כי היא תואמת לבן זוגה של אולה קרבצ'נקו (א"ק) - אדיר חבאני (א"ח).
סמיון גרפמן, איש התקשורת המוכר, התייחס לנושא בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "כל מי שהשתתף בהסתרת הפשע בפרשת זדורוב חייב לקבל את העונש המקסימלי".
 
אגב, השיערה שנבדקה נלקחה מאותו אזור בגופה של ראדה ז"ל שממנו נלקחה השיערה הקודמת שבה הייתה התאמה לחבני. על פי דרישת ההגנה לבדיקה של יותר שיערות, ובעקבות החלטת השופטים במשפט החוזר, השיערות נשלחו לבדיקה בארה"ב, זאת כמובן במימון המדינה.
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חמיח
    משה 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ככה צריך לעצור את שי ניצן אולה קרבצנקו ועוד רשימה של אנשי פרקליטות שופטים ושוטרים אני מחכה לרגע שיעצרו אותם הם חבורת פושעים
    סגור
  • 6.
    משפט
    שפוי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם זדורוב חייב לקבל אומדן על זה שלא סיפר את האמת בהתחלה אבל הוא כבר ריצה את עונשו. השופטים חייבים לשבת בכלא ..
    סגור
  • 5.
    שי ניצן מנע את גילוי האמת
    נילי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שאחראי למה שנתגלה במשפט הוא שי ניצן. הוא זה שמנע הבאת ראיות, הוא זה שחיפה על בני הזוג וביחוד על בן הזוג, ניסה בכל כוחו לאפשר למומחים להעיד, התנגד למשפט חוזר- העליל עלילת שווא בכוונה כדי שהאשמים האמיתיים יתחמקו. גרם לסילוקה של השופטת גרסטל שחשפה את האמת, גייס לעזרתו את היועמש ויינשטיין, שחב לו תודה כי מנע את העמדתו לדין על עבירה פלילית כדי שלא יסולק מתפקידו. אף אחד לא חוקר את שי ניצן. למה?
    סגור
  • 4.
    עדים זוממים
    דודי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    10 0
    "ועשיתם לו כאשר זמם לעשות לאחיו." אם היתה כוונה להלביש את התיק על אדם חף מפשע לא יתכן שאף אחד לא יתן על כך את הדין. 15 שנה אדם חף מפשע יושב בכלא, ורק עכשיו בודקים ממצאים שהיה ניתן לבדוק אותם מיד לאחר הרצח? איפה אנחנו חיים? האם לזאת יקרא משפט צדק? התנהלות הפרקליטות צריכה להדליק לכולנו נורה אדומה, לא רק נורה אלא אזעקה, לא אזעקת שווא אלא אזעקת אמת. צבע אדום, נחש צפע...הרי היום זה זדורוב, מחר זה יכול להיות כל אחד מאיתנו...
    סגור
  • 3.
    דגימת שיער-רק עכשיו?????
    מדהים 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    איפה הייתם כל השנים????-בושה!!!
    סגור
  • מזעזע ???????? (ל"ת)
    אביגיל 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    גדול העבריינים שבישל וחיפה על הרוצחת
    בעיקר 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רקטום הספריה הלאומית
    סגור
  • 1.
    סמיון תירגע ,נחש ערמומי וגזען
    כבר תפסו אותך בגזענו 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 10
    זדורוב כמעט בטוח הרוצח, האדיר הזה, יש לו אליבי מוצק ששהה בת"א, והוא דיווח על החברה שלו] שגם כמעט בטוח שלא רצחה...הדנא של השערות שלו מתאים ל50% מאוכלוסית המזרח התיכון ,דיי לפרופגדה הזו, נמאס.
    סגור
  • שטויות בכמויות
    ישראל 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה שטויות אתה מדבר, ה dna לא מתאים להרבה אנשים, זו התאמה לכמה אלפי איש בלבד!!! איך הגעת לזה שזדורוב רצח, אין אף הוכחה לזה!!
    סגור