משפט

בעקבות תחקיר "חשיפה": חקירה נגד איש העסקים ישראל אור

בעקבות התחקיר של חיים אתגר נודע כי 3 נשים הגישו תלונות נגד איש העסקים המיליונר, כולל תהילה לוי, מלכת היופי לשעבר. לוי התלוננה החודש על אירוע שקרה בתחילת הקשר ביניהם לפני חצי שנה, וזאת למרות שהמשיכו לצאת כמה חודשים לאחר מכן. נחשפו התכתבות עם קרובי משפחה על הליך הקשר ביניהם והסיבה לפרידה - כנראה בגידה
מערכת ice |  25
ישראל אור חיים אתגר (צילום צילום מסך פייסבוק המתחזים רשת 13)
תחקיר חשיפה ששודר הערב ב"קשת 12" כלל עדויות קשות של מספר נשים, חלקן גם כאלה שניהלו עם איש העסקים מערכות יחסים. במקביל, בשבוע שעבר הוגשו 3 תלונות במשטרה כנגד ישראל אור של נשים שטוענות כי ביצע בהן עבירות מין. בין המתלוננות כוכבת הריאליטי ומלכת היופי לשעבר, תהילה לוי. בעקבות כך, נפתחה במשטרה חקירה כנגד ישראל אור.
תגובתו של עורך הדין אסף שרעף, פרקליטו של ישראל אור: "מדובר בנשים בגירות אשר ניהלו מערכות יחסים בהסכמה עם מרשי, חלקן לפני שנים רבות. הטענות נגדו החלו לאחר שביקש לסיים את הקשר עמן. חלק גדול מהתלונות נדחו על-ידי בית המשפט או נחקרו על-ידי המשטרה ולא נמצא בהם דבר. לגבי התלונות החדשות מהימים האחרונים, ככל שמרשי יידרש הוא ישתף פעולה עם הרשויות ויוכיח כי מדובר בשקרים.
 
"מר אור ביקש מנציגי התוכנית לערוך פוליגרף משותף יחד עם המתלוננות על מנת להוכיח שמדובר בטענות שקריות נגדו אך הוא נתקל בסירוב. לגבי האירוע הנטען בארצות הברית, מדובר באירוע מלפני כ-20 שנה. מרשי אינו קשור לאירוע ושמו שורבב אליו בטעות. בכוונתנו לפעול בכל דרך חוקית העומדת לרשותו על מנת להוכיח כי לא דבק במעשיו רבב."
היום פורסמה באייס באופן בלעדי זהות המתלוננת החדשה נגד איש העסקים ישראל אור, לקראת תוכנית "חשיפה" של חיים אתגר, שכאמור הציגה תחקיר מטלטל נגד איש העסקים ישראל אור ותלונות של לפחות שלוש נשים שמעידות על פגיעה מינית, אלימות והתנהלותו מולן, כמו גם ניסיונות לעצירת התחקיר ואיומים ממש על מגיש הטלוויזיה אתגר.
 
השם שפורסם ברשתות הינו מלכת היופי לשעבר, תהילה לוי, שהגישה לפני שבוע, בעקבות שידור התחקיר, תלונה במשטרה על חשד להטרדה מינית שאירע בין השניים במהלך חופשה משותפת במקסיקו.
*יש לציין כי אין בנאמר כדי להטות את הכף לכאן ולכאן או להביא ראיה מנגד התלונה שהוגשה במשטרה, וכי ייתכן ותלונה על הטרדה מינית מתבררת גם לאחר תקופה ארוכה. בנוסף, אין בנאמר שום דבר בכל הקשור למתלוננות אחרות שהתלוננו על אותה פעילות אסורה. עוד יש לציין כי למרות כל הנ"ל, לוי ככל הנראה שיתפה על הנעשה למקורבים גם בסמוך למקרה*.
 
נזכיר: בפרומו לתחקיר לא צוין כי ישראל אור ותהילה לוי היו בזוגיות מתוקשרת במשך כמה חודשים. הרומן המתוקשר החל בדצמבר 2021 ונגמר באפריל 2022. לוי הגישה נגד אור שתי תלונות: הראשונה, זמן קצר לאחר הפרידה באפריל 2022 בכל הקשור לאלימות כלפיה, בפרשה של תקיפת ערבים נגדה וגניבת כלבה. תלונה שנייה על הטרדה מינית הוגשה החודש, יולי 2022, על אירוע שהתרחש בזמן חופשה משותפת של השניים בתחילת הקשר ביניהם.
 
חיים אתגר לפני שידור הפרק היום.
סדר הדברים: רגע לפני שנפרדה מלכת היופי לשעבר מהמיליונר, שלחה לו ברכת יום הולדת חמה שהעידה על קשר חזק והדדי, והיא אף מכנה אותו "בעלי". בנוסף, כבר בתחילת הקשר שלחה מלכת היופי לשעבר ליהלומן הודעת וואטסאפ שהגיעה לידי ice ובו כינתה אותו "אהבת חיי האמיתית, איזה כייף שיש לי אותך וכמה אני שמחה שהכרנו". לוי אף התייחסה לבתו של אור, מישל, וכתבה: "אני אוהבת אותך ואת מישמיש אהבה כנה ומבטיחה לשמור עליכם תמיד. מאחלת לנו שנמשיך לאהוב".
כאמור, כשבוע לאחר שליחת המכתב בו התוודתה על אהבתה, הגישה לוי תלונה במשטרה על הטרדה מאיימת של אור, ובית המשפט קבע ששניהם יורחקו אחד מהשנייה ולא השית קביעה רק על אור בלבד. לפני שבוע, ביולי 2022, הגישה לוי תלונה על הטרדה מינית על אירוע שהתרחש חודש לאחר שהשניים החלו ברומן במהלך חופשה במקסיקו. כאמור, השניים יצאו במשך מספר חודשים, ומכתב האהבה שנחשף ב-ice נשלח לאחר ארבעה חודשים לאחר אותו מקרה עליו הגישה לוי תלונה במשטרה.
גם לאחר פרידתם, ל-ice נודע על התכתבות בין אור ובין אחד מקרובי משפחה של לוי על הקשר שהיה בין השניים. נכון, התמונה לא מושלמת ורחוקה מכך, אך לא הוזכר שום אירוע שקשור בהטרדה מינית: "במהלך הקשר שלכם הייתם מדברים אחד אל השני לא יפה, והיית מקלל אותה במהלך הקשר אם משהו לא היה בסדר. וגם כשהיא לא בסדר אני אמרתי לה כשהיא מחפשת לבלות כל הזמן, וגם אתה שאתה מדבר לא יפה גם בקשר וגם אחריו".
לאחר הפרידה הייתה התערבות של רב מסויים שאיתו השניים בחרו להתייעץ, והוא שאל לטיב הקשר. אותו קרוב משפחה מעלה את כך שאור היה מקלל מדי פעם. איש העסקים מתייחס לכך שלוי רוצה להיפגש עם בתו הקטנה, אליה היא נקשרה, ואור אומר במפורש שאין צורך בקשר רחוק, אלא מבחינתו הילדה רוצה מאוד בקשר איתה: "אם את רוצה לדבר עם הילדה בוא תהיי איתה, הילדה רוצה אותה, אוהבת אותה".
אותו קרוב משפחה אומר שבסיכום מה שהוא אמר לרב על הקשר בין השניים: אולי היו בגידות, אבל זה כרגע פחות רלוונטי כי אין לזה הוכחות, אבל שניהם היו מדברים אחד אל השני לא יפה במהלך הקשר והיו מקללים אחד את השנייה. אותו קרוב משפחה אומר בסמוך לתלונה על האלימות, באפריל 2022, כי "ישראל בן אדם מאוד טוב, ולי ולך הייתה תקרית ועכשיו אנחנו מדברים כמעט על יום, והוא לא מקלל את תהילה בשבועות האחרונים ושהוא עבר שינוי. תהילה לא צריכה ללכת עם גברים ולהיכנס לזוגיות".
על תקרית האלימות עצמה, בה מלכת היופי לשעבר הותקפה על ידי ערבים וכלבה נגנב, ושהגישה גם נגד אור תלונה במשטרה על כך, אומר אותו קרוב משפחה הקרוב מאוד לתהילה כי "ישראל, אף אחד לא האשים אותך במה שקרה לכלבה", כך למרות שהשניים היו כבר בתהליכי פרידה, אותו קרוב משפחה עדיין חושב שיש ביניהם קשר: "אם אתה כל כך אוהב אותה כמו שאתה אומר אז איפה היית כל היום שהיא חוותה מצוקה והייתה באמת צריכה מישהו".
בנוסף, על כך שאור איים לכאורה בתביעה נגד לוי על כך שהגישה נגדו תלונה שהיה מעורב בתקיפת הערבים וגניבת הכלבה, אמר אותו קרוב משפחה באופן מובהק:  "ישראל, אין לי מושג איזה עילה יש לך לתביעה, כי אני לא רואה שתהילה האשימה אותך בשום דבר. אבל בסדר, בהצלחה עם זה".
בכך מתוארת הזוגיות בין השניים כמצד אחד תהילה שולחת מכתב אהבה מרגשים, גם בתחילת הקשר וגם בסופו, אך ככל הנראה מתחת לשטח היו יחסים שכנראה נועדו להסתיים. כאמור, בתלונה שהוגשה למשטרה החודש, יולי 2022, נטען כי בתחילת הקשר ביניהם הייתה פגיעה מינית.
גם לאחר אותו מקרה עליו התלוננה לוי, השניים המשיכו לצאת עוד כמה חודשים לאחר מכן, לוי עצמה שולחת מכתב מרגש של אהבה לאור לפני הפרידה, וכי גם קרובי משפחה שהיו מעורבים בדבר הבינו שהפרידה מגיעה לאחר ויכוחים וקללות הדדיות בין השניים, כמו גם אולי בגידה.
איזו בגידה מדובר? בפברואר השנה - תקופה קצרה לאחר החופשה במקסיקו עליה התלוננה לוי כי אירע בה פגיעה מינית - תפסה אותו לוי עם 6-7 בחורות אצלו בבית והאשימה אותו בבגידה. אור ניסה להסביר לה ולדבר איתה, והוא אף חשף בפני אותו קרוב משפחה שקרוב מאוד למלכת היופי לשעבר כי הוא מנסה לדבר איתה "תעדכנו אותה, אין לי מה להילחם על מישהו שלא רוצה אותי". אותו קרוב משפחה שמעורב היטב בקשר בין השניים, מסביר לאור שהוא אינו לידה ואומר כי "חבל שזה נגמר ככה, עצוב לכולנו".
 
כמובן שאותו קרוב משפחה לא מוותר לאור על המסיבה אותה מצאה אותו לוי, ואומר: "ישראל, תהילה אהבה אותך ואוהבת אותך מאוד. מה שקרה אתמול זה פשוט בזיון. במקום לבוא ולהשליך עליה את מה שקרה - תבוא ותחשוב עם עצמך, איך אתה התנהגת להבא לזוגיות הבאה שלך...מה שגמר את הקשר סופית זה שאי אפשר היה לסמוך עליך...אני מכבד אותך ומה שהיה ואיך שהיא הרגישה אתמול - אני לא מקנא בה".
כזכור, גם חודש לאחר מכן השניים המשיכה לצאת, ולוי אף שלחה לו מכתב מרגש ליום הולדתו, בו היא מכנה אותו "בעלי", והתייחסה לזוגיות שהתהוותה בין השניים בחודשים האחרונים: "הדברים שעברנו רק בהתחלה שלנו, כל המכשולים וכל הירידות, יובילו אותנו למקומות הכי גבוהים וחזקים שיכולים להיות בקשר. עברנו הכול יחד ואני יודעת שלא הייתי משנה כלום, אומרים שאין זוגיות מושלמת אבל אני לא מוצאת מילה אחרת לתאר אותה וכנראה שבגלל זה כולם מקנאים", והוסיפה: "אני מאחלת לנו להזדקן ביחד, להיות אחד בשביל השנייה, ואתה יודע שיש לך אותי כאן לכל דבר ודבר שתצטרך לא משנה מה יקרה".
השניים נפרדו באפריל 2022. לוי, כאמור, הגישה לפני שבוע תלונה במשטרה על הטרדה מינית שקרתה במהלך חופשה של השניים בתחילת הקשר ביניהם, כאשר כל ההתכתבויות למעלה היו כמה חודשים לאחר אותו מקרה עליו התלוננה לוי במשטרה כחלק משידור "חשיפה" של חיים אתגר.
עו״ד שרעף המייצג את ישראל אור סירב להגיב לידיעה.

עו"ד אסף שרעף. צילום פרטי
עו"ד בן מעוז המייצג את תהילה לוי מסר ל-ice: "לצערי, אין בכתבה זו כדי לשקף את המציאות המרה בכל הנוגע למערכת היחסים בין תהילה לישראל שהייתה רוויה, לטענת מרשתי, באלימות ופגיעות מיניות חמורות. 
לא מדובר בטענה ל"הטרדה מינית", אלא במקרי אונס ואלימות שהתרחשו לטענתה לכל אורך מערכת היחסים ביניהם. לצד האמור, וכפי שהדבר בא לידי ביטוי במערכות יחסים הרסניות רבות - התנהלותו של ישראל אופיינה באובססיה ומניפולציות רגשיות על קורבנותיו. 
האירועים כולם מגובים בראיות בזמן אמת ועדויות התומכות בתלונתה. 
יובהר כי ההודעות שפורסמו בכתבה מוצגות בצורה חד צדדית ומגמתית, כאשר בידינו שלל ראיות הסותרות את גרסתו והדבר מצוי בידי המשטרה.
היקף התלונות הקיימות כנגדו, עוצמתן וקווי הדמיון ביניהן - מדברים בעד עצמם וכל ניסיון להציג את הדברים אחרת נועד לכישלון מראש".

עו"ד בן מעוז. צילום: שי אוחיון
תגובות לכתבה(25):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    הוא עילג מדבר כמו פסיכי על סמים
    מעבדת סמים לא יהלומן 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוחר סמים משם הכסף הוא טיפש מכדי להיות יהלומן הוא נוכל
    סגור
  • 19.
    נערה נמצאת במשך 3 שנים בזוגיות עם נער ואז נפרדת ממנו
    ליאור 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נערה נמצאת במשך 3 שנים בזוגיות עם נער בן גילה, בקושי נותנת לו נשיקה ואז נפרדת ממנו לטובת גבר שגדול פי 2 וחצי ממנה ומאפשרת לו לפלוט בכל מקום אפשרי עליה ובתוכה רק בגלל שהוא עשיר
    סגור
  • 18.
    נערה נמצאת במשך 3 שנים בזוגיות עם נער ואז נפרדת ממנו
    ליאור 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נערה נמצאת במשך 3 שנים בזוגיות עם נער בן גילה, בקושי נותנת לו נשיקה ואז נפרדת ממנו לטובת גבר שגדול פי 2 וחצי ממנה ומאפשרת לו לפלוט בכל מקום אפשרי עליה ובתוכה רק בגלל שהוא עשיר
    סגור
  • 17.
    נערה נמצאת במשך 3 שנים בזוגיות עם נער ואז נפרדת ממנו
    ליאור 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נערה נמצאת במשך 3 שנים בזוגיות עם נער בן גילה, בקושי נותנת לו נשיקה ואז נפרדת ממנו לטובת גבר שגדול פי 2 וחצי ממנה ומאפשרת לו לפלוט בכל מקום אפשריה עליה ובתוכה רק בגלל שהוא עשיר
    סגור
  • 16.
    חלאת אדם
    אור 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי יודע עוד כמה כאלה אנשים יש בישראל ובעולם ההון שולט בשלטון ואין דרך לעצור את ההתעללות והניצול שקיים בעולם...הורים..תפתחו עיניים ותבדקו עם מי הבנות שלכם מסתובבות
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    איכס איזה גבר דוחה (ל"ת)
    שיתאבד 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    של ישראל אור
    מכונת יחסי הציבור 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עובדת שעות נוספות. עבריין מין מסוכן וחולה
    סגור
  • 13.
    אתם עושים לינץ' על אדם
    מור 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 8
    לפני שנבדק משפטית!
    סגור
  • שהבת שלך תעבור תחת ידיו של האדם הזה... (ל"ת)
    אבי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמא
    אמא 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מבינה את התגובות פה! האדם אלים ואנס ועדיין מאשימים את הנערות הציערות! יכול להיות שהן היו תמימות אז זה מגיע להן??
    סגור
  • 12.
    היום מאשימים ומחר מתנצלים.
    לורן 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כול "החמודות" התאגדו לקבוצת תמיכה. פתאום קרה? פתאום נפגשו הנפשות התאומות. פתאום יש להן בעבר משהו משותף "מיטה". הזוי מה שקורה. הזוי (חשבו על סיום אחר).
    סגור
  • החמודות האלה יכניסו אותך לכלא ישראל
    FYI 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או שמא יש לקרוא לך ישראל המכה והאנס
    סגור
  • 11.
    העולם גלגל
    ישראל 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שעשית יעשו לך
    סגור
  • 10.
    מה חיפשתם אצלו? כסף? חתונה? התאכזבתם.
    ליז 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חמודות אחרי שמצאתי את עצמכם במיטה. למה המשכתם להיות בקשר? מה קרה התאכזבתם שהקשר לא נמשך? בנות יקרות נשמע פרימיטיבי אבל מודעות לזה שהוא גבר ואתם רציתם להיות אצלו בבית. יכול להיות בהסכמה אבל מאוכזבות ה???? די נמאס .
    סגור
  • 9.
    שיבדקו את הבלוף של מעבדת יהלומים שלו... (ל"ת)
    שירה 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • עבריין
    מכבסה 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שודד אלים ואנס לכאורה
    סגור
  • סכנה לציבור לבנות ישראל היפות
    מירב חי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לצערי הרב יש הרבה גברים מניפולטיביים , שחקנים ונצלנים בנות שימרו על עצמכן ושימו לב ! ולך .. איש מגעיל חסר ערכים ונצלן !כל עונש שתקבל מגיע לך !
    סגור
  • 8.
    ישראל אור
    יהודה ר. 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חושך של בן אדם, מעבר לכך, כנראה הנשים הללו לא קראו או שמעו על כיפה אדומה, ושאין ארוחות חינם. כמובן אם יורשע, שירקב בכלא ויאבד רכושו כפיצוי.
    סגור
  • 7.
    נשים צעירות מסתנוורות מכסף (ל"ת)
    מחפשות גולדיגר 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    המצאתם בוטרדן?
    בוט 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זו העילגות הזו? יש פיצ'ר בגוגל תרגום שאני לא מכיר?
    סגור
  • 5.
    טיפוס דוחה ומגעיל שמקומו מאחורי סורג ובריח (ל"ת)
    אורית פשר 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    זה מה שקורה נשים שרוצות לחיות בחינם וברמה גבוהה ובחינ (ל"ת)
    אלי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    איש מכוע אתה ישראל אור (ל"ת)
    א 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נשים חיות בפחד
    ליאור 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכס בושה שיש גברים כאלה רק שלא יברח כמו אביטל
    סגור
  • 1.
    מהר ניידות לביתו , מסוכן לציבור , לבנות שלנו... (ל"ת)
    קובי אור 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור