משפט

עבריין המין הסדרתי שוחרר מהכלא - ואנס באכזריות ניצולת שואה

מזעזע: האנס הסדרתי ששוחרר לאחרונה מהכלא אחרי שאנס קשישה, עאדל הייב (42), אנס באכזריות ניצולת שואה (82) שסבלה מדימום עקב התקיפה הקשה ועברה ניתוח חירום בבית החולים. אז מדוע שירות בתי הסוהר, שאמור היה לפקח עליו, לא עצר את האונס המחריד?
מערכת ice |  3
שירות בתי הסוהר (צילום פרקליטות מחוז מרכז)
מזעזע: אנס סדרתי ששוחרר לאחרונה מהכלא, אנס ניצולת שואה בת 82. בקרוב יוגש כתב אישום נגד האנס המתועב. החשוד הוא עאדל הייב בן 42, המתגורר בעיר הצפונית שבה גרה ניצולת שואה. מדובר באדם שריצה בעבר 14 עונשי מאסר, האחרון שבהם בעקבות אונס אישה בת 70, אחריו ישב 8 שנים וחצי בכלא, כך פורסם היום (שלישי) ב-'YNET'.
בשל מסוכנותו היה מאז שחרורו תחת פיקוח של יחידת צור בשב"ס - העוקבת אחר צעדיהם של עבריינים מסוגו כדי לוודא שלא יחזרו על מעשיהם. למרות הפיקוח, הוא פעל כאמור ללא הפרעה ואנס את אותה ניצולת שואה. 
 
מחקירת האירוע עולה כי בחודש שעבר הוא פגש את ניצולת השואה ברחוב והחמיא לה שהיא נראית טוב. בין השניים התפתחה שיחה, הוא הציג עצמו כשיפוצניק והאישה הזמינה אותו לביתה כדי להראות לו משהו שרצתה לשפץ. ברגע שהם נכנסו לביתה הוא הדף אותה לחדר השינה, תקף אותה בברוטליות ואנס אותה. היא נחבלה, סבלה מדימום כבד, הובהלה לבית החולים זיו בצפת ועברה ניתוח חירום.
 
החקירה נוהלה על ידי רפ"ק רואי ציון ורס"ר עמית שטרית. "היא התביישה בתחילה לספר מה קרה לה", מספרת שטרית. "רק אחרי שהעובדת הסוציאלית דובבה אותה היא הבינה מה קרה - והזעיקה אותנו. הקשישה הייתה ממש בסכנת חיים עקב אובדן דם. כשגביתי ממנה עדות היא סיפרה שהוא תקף אותה 'ממש כמו חיה'. זה תיק מאוד מאוד קשה, בין הקשים שחקרתי בעבירות מין. אם האישה לא הייתה מגיעה לבית החולים ייתכן שלא הייתה מצליחה להתגבר על הפציעות".
משירות בתי הסוהר, שהיה אמור לפקח על האנס המסוכן, נמסר: "האירוע נמצא בחקירת המשטרה ולכן לא נוכל להתייחס לפרטיו. התנאים שנקבעו לפיקוח על החשוד לאחר שחרורו מהכלא הינם חסויים".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביזיון
    עופר 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לסרס אנשים כאלה
    סגור
  • 2.
    אוזלת יד
    יוסי 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור כלום ולא נעליים במדינתנו האהובה גן עדן לשפלים ופושעים הגיע הזמן מזמן להחמיר בעונשים ללמוד ממדינות ערב שאחוז הפשיעה שם שואף ל0 תמשיכו לקטר ולילל והפשיעה עולה ועולה
    סגור
  • 1.
    ½8 שנים עושה ביד..
    ע. 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השתחרר מהכלא לאחר ½8 שנים כשסוהרות בנות 18 בלבוש צמוד מפזזות מסביבו.. וסבתא מזמינה אותו הביתה.. נו באמת..מה ציפתה סבתא? למין אוראלי?
    סגור