משפט

יחסי מין ותמונות עירום תמורת ייצוג משפטי: סנגור הבלהות

עורך הדין הורשע לאחרונה, לאחר שנחשפה שיטת הניצול שלו - בהתחלה הוא ביקש תמונות עירום או בלבוש מינימלי ואז הסלימה את התנהגותו הדורסנית לדרישה למין בתמורה לשירותים משפטיים
מערכת ice | 
עורך דין (צילום freepik)
סנגור פגע בלקוחות פגיעים ולחץ עליהם לקיים יחסי מין בתמורה לעבודה משפטית, כך אמר היום (שני) משרד התובע הכללי של פנסילבניה.
קורי ג'יי קולצ'רנו מואשם בארבע עבירות של קידום זנות לאחר שחקירה גילתה שהוא ניצל מינית לקוחות, כשהוא קושר את "תפקודו כיועצתם לדרישה לשירותים מיניים מהם או בתמורה לתשלום", כתבה המשטרה בתצהיר.
קולצ'רנו - תובע לשעבר במחוז לאקוואנה - הועמד לדין ביום שני ושוחרר בערבות לא מובטחת של 20,000 דולר. בהצהרה שפרסם עורך דינו נאמר שקולצ'רנו "קיבל החלטה מודעת לקבל אחריות". קולצ'רנו אמר לעיתונאים שהוא מתכוון לוותר על רישיון עריכת הדין שלו
לפי משטרת המדינה, קולצ'רנו כיוון לנשים שנאבקו בהתמכרות, עברו התעללות מינית או שסובלות מבעיות כלכליות. בהתחלה הוא ביקש תמונות עירום או בלבוש מינימלי ואז הסלימה את התנהגותו הדורסנית לדרישה למין בתמורה לשירותים משפטיים, אמרו הרשויות. לדברי המשטרה, הוא שילם ללקוחותיו עד 500 דולר.
 
לפי משטרת המדינה, קולצ'רנו כיוון לנשים שנאבקו בהתמכרות, עברו התעללות מינית או סבלו מבעיות כלכליות. בהתחלה הוא ביקש תמונות עירום או תחתונים לבושים, ואז הסלימה את התנהגותו הדורסנית לדרישה למין בתמורה לשירותים משפטיים, אמרו הרשויות. לדברי המשטרה, הוא שילם ללקוחותיו עד 500 דולר.
המשטרה אמרה כי הפשעים התרחשו בין 2018 ל-2022, כאשר קולצ'רנו היה שותף במשרד עורכי הדין Fanucci & Kolcharno מחוץ לסקרנטון.
לפני שנכנס שוב לפרקטיקה הפרטית, קולצ'רנו היה עוזר תובע מחוז במחוז לאקוואנה בין השנים 2005-2011.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה