משפט

גיא לרר ו'הצינור' נתבעים במיליון שקל: "ניסיון לגרוס תלונות"

המגיש ותכניתו ברשת 13 נדרשים לפצות את חבר הכנסת אלעזר שטרן בגין העדויות שנשמעו נגדו על גריסת התלונות בצה"ל: "יש כאן שתי נפגעות שלא די במה שעברו, עכשיו גם יאלצו להגיע לדוכן העדים ולהיצלב על ידי עורכי דינו הממולחים של שטרן"

מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום freepik, מיכה לובטון, יחצ)

תביעה נוספת הוגשה נגד תכנית 'הצינור' ברשת 13 של גיא לרר, הפעם מצדו של חבר הכנסת אלעזר שטרן בנוגע לעדות של שתי נשים נגדו בגים פרשת גריסת התלונות בצה"ל על הטרדה מינית לכאורה.

לרר כתב בעמוד הטוויטר שלו: "אל רשימת ההטרדות המשפטיות שלנו מצטרפת תביעה נוספת, לדעתי מעניינת במיוחד: אלעזר שטרן (״שלחתי תלונות למגרסה״) החליט לתבוע אותנו על סך מיליון שקל".
 

המגיש הסביר: "התביעה היא בגין עדות של נפגעת שטענה שבהיותה בבה״ד 1 שטרן טייח תלונה שלה ואף אמר לה שרצוי שהדברים לא יצאו מהחדר. "עדות דומה, של אשה אחרת, פורסמה גם על ידי חדשות 13".
לסיום טען: "שטרן תובע גם בגינה. למעשה, יש כאן שתי נפגעות שלא די במה שעברו, עכשיו גם יאלצו להגיע לדוכן העדים ולהיצלב על ידי עורכי דינו הממולחים של שטרן. לי זה נראה כמו ניסיון לגרוס שוב את תלונותיהן, הפעם בבית משפט, בתביעת דיבה. עדכונים בהמשך".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    על מה הוא תובע
    נו באמת 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי בעצמו אמר שגרס תלונות
    סגור
  • 1.
    תלונות על הטרדות מיניות
    עופר 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין חדש תחת השמש בצבא במשטרה ובעוד ארגונים מטייחים את התלונות ושהן כבר מתלוננות מאיימים בתביעות דיבה כנגד מי שחושף את הפרשה...
    סגור