כסף וצרכנות

רמי לוי עונה לגיא לרר: "עדיין זולים בעשרות אחוזים"

רמי לוי נמצא בימים אלה בסבבי ראיונות כדי להגן על הצעד שנקט להעלאת מחירי המותג הפרטי שלו, "יש ריכוזיות, ומולה אין לנו איך להוזיל מחירים"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
רמי לוי הגיע הערב (רביעי) לתוכנית חמש ברשת 13 והתעמת מול טענותיו של אור הלר על העלאת מחירי המותג הפרטי תוך התייחסות למחאת הטונה שהוביל מגיש הערוץ - גיא לרר.
לאור טענותיו של הלר מול עליות מחירי המותג הפרטי הגיב איש העסקים כי, "המותג שלנו הוא הרבה יותר זול מרוב המותגים שמקבילים אלינו בעשרות אחוזים. מה שקרה זה שהיו הרבה מוצרים במבצע וכשנגמר המבצע אמרו שהעלנו את המחירים". 
הלר מצידו המשיך להקשות וטען, "טוב זה טריק ידוע שאתם עושים" ומול טענה זו ענה לוי, כי, "גם אחרי גמר המבצע עדיין המותג שלנו הרבה יותר זול בעשרות אחוזים". 
"אנחנו עושים לאורך הדרך את הכל כדי להביא את המחיר הזול ביותר. גם בתקופה שלרר דיבר על הטונה אצלנו היה זול בעשרות אחוזים. לכן אנחנו עומדים על זה שהכוח בידיים של הצרכן. אם יש מוצר יקר יותר שלא יקנה אותו. המותג הפרטי שלנו גם באיכות הטובה ביותר וגם הרבה יותר זול".
 
לוי התייחס לצרכנות החגים שנמצאת במרחק של חודש מאיתנו ואמר, "לקראת החגים - אני יכול להגיד לצרכנים שהם יכולים לחסוך עשרות חכמים אם ייקנו בצורה חכמה ולא בכל מחיר. הבעיה שלנו זה איפה שאין תחרות ויש ריכוזיות. כשהדלק, ההארנונה והחשמל עולים אין לנו מקום אחר לקנות ממנו.
עוד התייחס ליוזמת תשלומי הטיסות בישראייר באמצעות התו המלא של רמי לוי וטען "לאורך כל הדרך אנחנו דואגים לצרכנים ולהביא אותם למצב הטוב ביותר. השנה שילבנו כוחות עם ישראייר כדי שהלקוחות הישראליים יוכלו לקנות כרטיסי טיסה באמצעות התווים של רמי לוי. אנשים שמקבלים תוים דרך הוועדים יוכלו לרכוש באמצעותם טיסות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה