משפט

מוהל ישראלי שמואשם באונס בנותיו נעצר באוקראינה

המוהל, שהואשם בבית המשפט המחוזי בנצרת שאנס את בתו במשך עשר שנים מאז הייתה בת שלוש, הצליח לברוח מהארץ משום שלא הוצא נגדו צו עיכוב יציאה למרות כתב האישום 
מערכת ice | 
תביעה (צילום pexels)
מוהל המבוקש בישראל לאחר שהואשם באונס שני בנותיו נעצר בעיר אומן שבאוקראינה אחרי שברח מהארץ, כך דיווח היום (חמישי) כתב מאקו שמעון איפרגן. על פי הדיווח, המוהל (65), תושב צפון הארץ, היה במעקב המשטרה כבר מספר שבועות וצו מעצר בינלאומי הוצע נגדו. הוא לא התנגד למעצרו על ידי שוטרי אינטרפול ויוסגר בחזרה לישראל בימים הקרובים. 
המוהל הואשם בבית המשפט המחוזי בנצרת שאנס את בתו במשך עשר שנים מאז הייתה בת שלוש. בכתב האישום נטען כי בנוסף ביצע עבירות מין בבת אחרת שלו. הפרשה נחשפה לאחר שאחת הבנות, שכיום בשנות העשרים לחייה, של המוהל עזבה את הבית ובעזרת חברה טובה הגישה תלונה למשטרה.
 
הבת חשפה בפני החוקרים יומן שבו תיעדה את מעשיו של אביה בה. ביומן היא כינתה את אביה: "הרוצח של הנפש שלי". היא תיארה בפני החוקרים את מעלליו הקשים של אביה בה ובאחותה בעת שהיו ילדות קטנות. לדבריה באחד המקרים אביה הקרין בפניה סרט פורנו, נהג להפשיט אותה ולבצע בה את זממו. 
בחקירתו במשטרה המוהל נשבר והודה במעשים המיוחסים לו וכתב אישום הוגש נגדו. אלא שמרות זאת, לא הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, מה שנתן לו להימלט לאוקראינה, שם על פי החשד רוצה לנצל את מצב המלחמה במדינה כדי למנוע את מעצרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה