משפט

מתמודד חדש לראש לשכת עו"ד: עו"ד דורון ברזילי

על רקע הניסיונות לבצע רפורמה משפטית, הבחירות ללשכת עורכי הדין בפתח ומועמד חדש מצטרף למרוץ - ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד דורון ברזילי שלא חסך ביקורת - "הגיע הזמן להחזיר את העוצמה ואת מעמד לשכת עו"ד למקומה הראוי"
מערכת ice | 
דורון ברזילי (צילום סטודיו תומאס)
ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד דורון ברזילי, הודיע על התמודדות לתפקיד ראשות לשכת עורכי הדין. אם יזכה בתפקיד, הוא יהיה ראש הלשכה הראשון החוזר לתפקיד. 
עו"ד ברזילי כיהן כראש לשכת עורכי הדין בשנים 2011-2015 והיה האחרון שהצליח להשלים כהונה מלאה בת 4 שנים כראש לשכת עורכי הדין. בתקופה זו הוביל מהלכים עבור ציבור עורכי הדין בישראל, במרכזם קיום משוב שופטים לחיזוק האמון במערכת המשפט. כמו כן, פעל להעצמת מעמדם של עו"ד צעירים והפעיל תוכניות חונכות, כנסים והשתלמויות בחינם ובמחירים מוזלים לצד חיזוק פעילות מועדון הצרכנות של הלשכה והפחתת דמי חבר. 
עו"ד דורון ברזילי מסר: "הגיע הזמן להחזיר את העוצמה ואת מעמד לשכת עורכי הדין למקומה הראוי. הדיון הציבורי על הרפורמה המשפטית מחייבים ראש לשכה חזק, שידע לקדם שינויים באחריות, מתוך דאגה למעמדם ועתידם של ציבור עורכי הדין בישראל. הלשכה לא צריכה אדם קיצוני, אשר ינודה על ידי מקבלי ההחלטות במידה ויבחר, אשר הפגין יכולות ניהול כושלות כראש מחוז. כמו כן, אדם שנושא על גבו קופת שרצים, שהפר את החוק יותר מפעם אחת, שאינו כשיר להנהיג את אחד הגופים החשובים ביותר במערכת המשפט של מדינת ישראל. הגיע הזמן להחזיר את האמון ללשכה, ואת היכולת לקדם מהלכים פורצי דרך למען ציבור עורכי הדין כפי שעשיתי בעבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה