משפט

הוגשה תלונה במשטרה נגד מפגין שהניף תמונת עירום בבני ברק

מוריה ליטווק, מנכ"לית ארגון "יהודית" – ארגון זכויות נשים ברוח יהודית, הגישה תלונה מקוונת במשטרה נגד אותו המפגין וביקשה לעצור אותו. כך נכתב בתלונה: "אמש התקיימה בבני ברק הפגנה של פעילי שמאל קיצוני. במהלך ההפגנה הונפה תמונה של אישה ללא בגדים. מדובר בפגיעה חמורה ברגשות דת ובמעשה מגונה בפומבי, כאשר כולנו יודעים כי מדובר בפגיעה מכוונת ובהתרסה כלפי ציבור שומר תורה ומצוות"
מערכת ice | 
הנפת תמונת עירום בהפגנה (צילום טוויטר של ישי כהן)
אמש (רביעי), התקיימה הפגנה בבני ברק נגד הרפורמה המשפטית וחוק קרן הארנונה. העיתונאי ישי כהן, תיעד את אחד המפגינים מרים תמונה של אישה עירומה וכתב: "איזו בושה. פשוט להקיא. להציג לחרדים בבני ברק תמונות של נשים בערום. לאן עוד תדרדרו. מה קרה לכם? אתם רוצים אותנו חילונים, לא בצבא ולא בעבודה. לכו".
 
על סמוך הציוץ הזה מוריה ליטווק, מנכ"לית ארגון "יהודית" – ארגון זכויות נשים ברוח יהודית, הגישה תלונה מקוונת במשטרה נגד אותו המפגין וביקשה לעצור אותו. כך נכתב בתלונה: "אמש התקיימה בבני ברק הפגנה של פעילי שמאל קיצוני. במהלך ההפגנה הונפה תמונה של אישה ללא בגדים. מדובר בפגיעה חמורה ברגשות דת ובמעשה מגונה בפומבי, כאשר כולנו יודעים כי מדובר בפגיעה מכוונת ובהתרסה כלפי ציבור שומר תורה ומצוות".
 
"נוכח האמור ועל מנת למנוע מקרים דומים בעתיד, אבקש לעצור מבעוד מאוד את מניף התמונה ולמצות עימו את הדין. נוכח חומרת הדברים, אבקש לקבל עדכון בנוגע להתפתחות התלונה וכן לקבל גישה למערכת מנ"ע".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה