משפט

סטרוק זועמת: "כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור"

במערכת הפוליטית מגיבים מכל קצווי הקשת לפיגוע הירי בדרום הר חברון וקוראים לממשלה לפעול נגד הטרור ביהודה ושומרון: "עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור"
דוד זולדן |  3
אורית סטרוק, הרצי הלוי, קובי שבתאי, רונן בר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל, נאסר אישתיך)
ח"כ מיכל ולדיגר מהציונות הדתית מגיבה לפיגוע הקשה בדרום הר חברון ואומרת כי: "כל עוד ינועו מחבלים באופן חופשי בשטחי C, נמשיך לצערי לראות פיגועים וקורבנות. ליבי עם הפצועות והפצועים ומתפללת לבשורות חיוביות. לממשלה שבה אני חברה אני אומרת: די עם הפקרות המעברים והיעדר המחסומים!".
במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הירי הקשה שהתרחש לפני זמן קצר בדרום הר חברון, בו אישה נורתה למוות ובעלה נפצע קשות. "הלב זועק, הראש לא מוכן לעכל: עוד פיגוע דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור!" אמרה השרה אורית סטרוק מהציונות הדתית ושיגרה מסר חד ונוקב: "שר הביטחון, ההחלטה בידך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא".
 
ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "פיגוע קטלני בדרום הר חברון, מחבלים נתעבים רצחו בדם קר אישה ופצעו קשה אדם נוסף. אני שולח ניחומים למשפחה על האובדן הקשה ומתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצוע. כוחות הביטחון לא ירפו מהרוצחים, מרדף ועוד מרדף עד שישיגו אותם. מול הטרור נדרשת יד קשה ונחושה".
ח"כ דן אילוז מהליכוד: "פיגוע רודף פיגוע ואין משילות. עלינו להחזיר את ההרתעה ולא להמתין עוד רגע אחד. אסור לנו לתת לטרור להרים ראש. ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    והטרור היהודי מה?
    יעקב 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעשות שטח מפורז. נקי מטרור ערבי ויהודי
    סגור
  • 2.
    "ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם"
    יייייייישששששש 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו נאטה אותך גבר קדימה הצחקת את הערבים
    סגור
  • 1.
    אורית סטרוק המשובשת רוצה לנהל את צה"ל ?!
    אין סוף להזיות 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סטרוק תנוחי, הספיק לנו הכישלון המהדהד של בן גביר.
    סגור