משפט

מי מטפל באנשי זק"א? "להעניק סיוע נפשי ותמיכה רגשית"

מנהלת ההסדרים מבטח סימון תעניק לעובדים ולמתנדבים של ארגון החילוץ שירות ללא עלות כספית על ידי צוות מקצועי של פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, עובדים סוציאליים ומטפלים רגשיים. המנכ"ל ליאור רביב: "הם מתמודדים סביב השעון בסיטואציות בלתי אפשריות"
מערכת ice | 
בתים שרופים בקיבוץ כפר עזה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מבטח סימון, מנהלת ההסדרים הגדולה בישראל, תעניק לעובדי ומתנדבי ארגון זק"א שירותי סיוע נפשי ותמיכה רגשית. השירות יינתן ללא עלות כספית לצוותי זק"א באופן טלפוני על ידי צוות מקצועי של פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, עובדים סוציאליים ומטפלים רגשיים. השירות יינתן על ידי חברת B-WELL. המענה יינתן תוך 24 שעות מרגע קבלת הפנייה ויועמד לרשות הצוותים עד לסוף שנת 2023.
בהודעה ששלחה מבטח סימון לעובדי ומתנדבי זק"א נכתב: "השבועות האחרונים הם קשים מנשוא עבור כולנו. אנו במבטח סימון מחבקים את תושבי הדרום, משפחות הנפגעים והנעדרים, כוחות הביטחון וכלל אזרחי המדינה, וכואבים נוכח מראות המלחמה. אנו נפעמים לאור ההתגייסות של צוותי זק"א ומבקשים לחזק את ידיכם. לאור המצב, החלטנו לפעול ואנו מעמידים לרשות עובדי ומתנדבי זק"א שירותי סיוע נפשי ותמיכה רגשית".
 
ליאור רביב, מנכ"ל מבטח סימון, מסר כי: "בשבועות האחרונים אנחנו פועלים במגוון רחב של פעילויות לסייע לגורמים שונים בהתמודדות עם האתגרים והקשיים הנובעים מהמלחמה. צוותי זק"א מתמודדים סביב השעון בסיטואציות בלתי אפשריות ומשכך החליטה הנהלת החברה להעמיד לרשותם קו מומחים אשר יסייע להם להתמודד עם התקופה הקשה ולקבל סיוע והכוונה מגורמי מקצוע לכך. אנו מבקשים לחזק את ידיהם ואת כל עם ישראל על ההתגייסות המדהימה של החברה האזרחית על כל גווניה, יחד ננצח!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה