בארץ

מפגינים חדרו לרצועת עזה - המשטרה הוזעקה: "פרצו באלימות מחסום צבאי"

במהלך מחאה שנערכה בסמוך למעבר הגבול ארז כנגד הכנסת סיוע הומניטרי לרצועת עזה, מפגינים הצליחו לעבור מחסום צבאי ולחדור כ-500 מטר לתוך רצועת עזה. מצה"ל נמסר: "לוחמי צה"ל נמצאים כל העת עם המפגינים ופועלים להעברתם לכוחות משטרת ישראל"
מערכת ice |  1
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אנו עדים למחאות רבות כנגד הכנסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה אשר מתרחשות בסמוך למעברי הגבול הראשיים. היום (חמישי) מפגינים הצליחו לעבור את המחסום הצבאי שהוצב במעבר ארז, ולעבור למרחק של כ-500 מטר לתוך הרצועה. מצה"ל מסרו כי "לוחמי צה"ל נמצאים כל העת עם המפגינים ופועלים להעברתם לכוחות משטרת ישראל שהוזעקו למקום לטובת מעצרם".
כמו כן, הם מסרו: "כחלק מהפגנה של אזרחים סמוך למעבר ארז, כמה מפגינים הפרו את הנחיות צה"ל, פרצו באלימות מחסום צבאי ובו כוחות צה"ל, וחצו את מרחב הגבול משטח ישראל לרצועת עזה, בסמוך לגבול".
 
כזכור, 18 איש נעצרו בהפגנה בקפלן שהתקיימה ביום שבת. לראשונה מאז 7 באוקטובר נעשה שימוש במכת"זית נגד המפגינים - ומים הותזו גם לעבר חטופה ששוחררה ושבן זוגה עדיין בשבי. אילנה גריצ'בסקי ואימו של בן זוגה החטוף מתן צנגאוקר הגיעו מההפגנה למען שחרור החטופים בכיכר, וצעדו עם לפידים באזור הקריה בתל אביב. מהמשטרה נמסר: "למרות ניסיונות ההידברות החוזרים ונשנים עם המפגינים אלו המשיכו בחסימת הצירים ולא נענו לקריאות השוטרים. המשטרה נאלצה להשתמש באמצעים על מנת להשיב את הסדר על כנו, 21 מפגינים נעצרו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתנחלים בעייתים
    אשר 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישארו שם
    סגור