בארץ

הבחירות לרשויות המקומיות הוכרעו: ראשי ערים חדשים והפתעה ברמלה

46.1% מבעלי זכות בחירה מימשו את זכותם להצביע ולהשפיע. הסיבוב השני של הבחירות ברשויות המקומיות הביא איתו מהפך בקריית גת. ראש עיר חדש בקריית גת, בית שמש אחרי הכרעה ברורה, גם ברחובות ובחיפה עם חזרתו של יונה יהב למשרד. כל התוצאות בפנים
מערכת ice |  4
בחירות לרשויות המקומיות 2024 (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשעה 22:00 הסתיים סבב ב' של הבחירות ב-35 רשויות מקומיות ברחבי הארץ. 443,595 תושבים, שהם 46.1% מבעלי זכות בחירה מימשו את זכותם להצביע ולהשפיע. הסיבוב השני של הבחירות ברשויות המקומיות הביא איתו מהפך בקריית גת.
אחרי הניצחון המוחץ של המועמד לראשות העיר כפיר סויסה על ראש העיר קריית גת ב-20 שנים האחרונות אבירם דהרי, חגגו אמש (ראשון) ברחובות אלפי תושבים בקריית גת את המהפך ההיסטורי בעיר. 
 
בנאום הניצחון, אותו נשא ראש העיר הנבחר כפיר סויסה ברחובה של עיר הבטיח כי ״אהיה ראש העיר של כולם ואדאג לכלל חלקי האוכלוסייה בעיר. יש לנו עבודה רבה לפנינו בחינוך, בתרבות, בפנאי ובביטחון. אני מבקש להודות לראש העיר היוצא דהרי על 20 שנה בתפקיד. תושבי העיר מצפים ובצדק לשינוי בתחומים רבים ונעבוד קשה כדי שזה מה שיהיה.
ראש העיר היוצאת של בית שמש ד״ר עליזה בלוך נשאה בלילה נאום בפני פעילי המטה, הודתה להם על המסע המשותף, על הדרך ועל החזון והצהירה ״אנחנו לא נרתעים מכשלונות, עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. אנחנו אף פעם לא הסיפור, הרעיון תמיד יותר גדול מאיתנו״.
בהמשך הלילה התקשרה רה״ע לברך את ראש העיר הנבחר שמואל גרינברג שנבחר ברוב ברור עם 58.7% בסך הכל בסיבוב השני והשניים סיכמו כי בימים הקרובים יקיימו הליך חפיפה מסודר.
תוצאות אמת ברחובות לאחר ספירת כל הקלפיות: נציג הליכוד מתן דיל זכה ב-59.3%, לעומת 40.7% לזהר בלום. תוצאות אמת מאריאל לאחר ספירת כל הקלפיות: יאיר שטבון ניצח את אורן חזן אחרי שקיבל 62.9% מהקולות (5032), לעומת חזן שקיבל 37.1% מהם (2916) .
תוצאות אמת מאריאל לאחר ספירת כל הקלפיות: יאיר שטבון ניצח את אורן חזן אחרי שקיבל 62.9% מהקולות (5032), לעומת חזן שקיבל 37.1% מהם (2916)  תוצאות אמת ברמלה לאחר ספירת כל הקלפיות: נציג הליכוד מיכאל וידל ימשיך לכהונה נוספת לאחר שניצח בסיבוב השני של הבחירות המקומיות את ראש העיר לשעבר יואל לביא, וזכה ל-53.15% מקולות הבוחרים.
ביהוד מונסון: אמנון סעד ניצח את יעלה מקליס, באור עקיבא: שמחה יוסיפוב ניצח את הבחירות, באפרת: דובי שפלר ניצח את עודד רביבי, קריית עקרון: אילן ירימי הוא ראש המועצה החדש. גבר על ראש המועצה המכהן חובב צברי, בנס ציונה: ראש העיר שמואל בוקסר ממשיך לכהונה נוספת, בטירת כרמל: דודו כהן ניצח את אלי כהן. 
בחיפה: יונה יהב הוא המנצח עם 62.5% וראש עיריית חיפה החדש הבטיח: "תם עידן הנתק בין עיריית חיפה והממשלה, מעכשיו אנחנו עובדים ביחד, אאחד את כל חלקי העיר, יהודים וערבים, שמסרבים להיות אויבים. דתיים וחילונים כאחד - עם אחד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרית גתים תתכוננו לחזור לתרופת האבן
    יהודי 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחרתם בובה של המושחת זוהר והבאתם מזבלה במקום ראש עיר שעשה ממכם עיר ראויה ומתקדמת . פראיירים וטיפשים עבדו עלייכם בעיניים
    סגור
  • 2.
    וידל זוועתון
    וידלון מחדלון 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חייב לעוף, עוד 5 שנים לצערנו
    סגור
  • 1.
    רמלה חוזרת לימי הביניים
    אחד 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יום עצוב ?? הדחילל יימשך לדרדר את רמלה
    סגור
  • רמלה כבר שם (ל"ת)
    איאיאא 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור