בארץ

משטרת ישראל מודיעה: ילד בן 14 נעדר כבר 5 ימים

דוברות המשטרה הותירה לפרסום על העדרו של אלידור אבישי טפרה, תושב נתניה, נער בן 14 שנעדר מזה 5 ימים
מערכת ice | 
פעוט-אילוסטרציה (צילום pexels)
היום, (שלישי) המשטרה מודיעה על העדרו של אלידור אבישי טפרה, נער בן 14 מנתניה שנעדר כבר 5 ימים והיום הגיע אישור ממשפחתו של הנעדר לפרסום זה. 
בפרסום נכתב: "המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר אלידור אבישי טפרה תושב נתניה בן 14 אשר נראה לאחרונה בתאריך 14.03.2024 בנתניה בשכונת חפציבה , והיום ניתן אישור המשפחה לפרסם את דבר היעדרותו. *להלן תיאורו* גובה : 1.60 שיער : קצוץ שחור מבנה גוף: רזה תיאור לבוש: לא ידוע. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת נתניה , בטלפון: 098864444
כזכור, כבר כמעט חודש שהילדה היימונט קסאו נעדרת, ילדה בת תשע מצפת. כוחות הביטחון פתחו במבצע לאיתור הנעדרת היימנוט קסאו לקחו חלק, שוטרי תחנת צפת ויחידת הכלבנים. מטעם המשטרה נמסר שהילדה נראתה לאחרונה ב-25 לפברואר ב-19:30, ברחוב צה"ל בעיר. משפחתה של היימנוט עלתה לישראל לפני שלוש שנים והיא הילדה האמצעית במשפחה שבה חמישה אחים ואחיות. היימנוט, נראתה לאחרונה כשהיא משחקת עם חברותיה במרכז קליטה בשכונות הדרומיות של צפת. לאחר מכן נראתה נכנסת למרכז הקליטה ומאז נעלמו עקבותיה. זמן קצר לאחר שנעלמה החלו סריקות אחריה ברחבי צפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה